پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۷

جهانگیری:

بیش از هزار درخواست مردمی ارسال شده به سامانه 137 بررسی شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: یکهزار و 306 درخواست مردمی ارسال شده به سامانه 137 توسط کارشناسان سازمان در 10 ماهه نخست سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: دریافت و بررسی درخواست های مردمی ارسال شده به سامانه 137 یکی از ماموریت های سازمان است که به صورت مستمر و روزانه انجام می شود.

وی عنوان کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 306 درخواست مردمی از طریق سامانه 137 به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ارسال شده که برخی از این درخواست ها تکراری بود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  با توجه به تکراری بودن برخی از درخواست های مردمی در مجموع 653 مورد قابل بررسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک به سازمان ارسال شده بود که تمام این موارد بررسی و اقدامات لازم در این زمینه ها انجام شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: از مجموع 653 درخواست مردمی 9 درخواست نیاز به زمان دارد که عمدتا مربوط به اصلاحات هندسی، خط کشی، تثبیت نیوجرسی ، تابلو گذاری وتابلوهای راهنمای مسیر است.

وی اظهار کرد:  همچنین 13 درخواست دیگر مربوط به حوزه مطالعات است که توسط واحد مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یادآور شد: شهروندان عزیز درخواست های خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک را می توانند با سامانه 137 در میان بگذارند تا کارشناسان سازمان در اسرع وقت بررسی ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط