یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

عصارزاده:

استراحتگاه بیمارستان ولایت به مساحت هزار متر مربع در حال احداث است

محمدابراهیم عصارزاده، سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین از پیشرفت 70درصدی پروژه ایجاد فضای مناسب برای ملاقات‌کنندگان و همراهان بیماران بیمارستان ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده گفت: این پروژه در فضایی به مساحت هزار متر در ضلع شمال بیمارستان ولایت در حال احداث است.

 وی هدف از اجرای این پروژه را ایجاد تسهیلات رفاهی برای همراهان بیمارانی است که نیاز است در طول روز در بیمارستان بمانند و جایی برای استراحت کوتاه مدت ندارند و همچنین ملاقات کنندگان که از راه دور برای عیادت بیمار می‌آیند در این فضا استراحت کوتاه داشته باشند، عنوان کرد.

این مقام مسئول طراحی این فضا را بسیار مناسب و زیبا دانست و گفت: این فضا دارای مبلمان شهری شامل آلاچیق، نیمکت، آبخوری و فضای سبز است که در گذشته این فضا زمین خاکی بود که باعث نارضایتی شهروندان به دلیل چهره زشت و ایجاد گرد و خاک، شده بود.

عصارزاده ادامه داد: احداث این فضا علاوه بر کمک به حال خانواده های بیماران، سیمای بصیری بسیار زیبایی دارد و تاثیر خوبی در روحیه خانواده های بیماران دارد.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز دائمی ملاقات کنندگان وهمراهان بیماران به سرویس بهداشتی در نزدیکی این فضا در گذشته سرویس بهداشتی احداث شده است و همچنین برای تامین نیازهای خوراکی نیز فروشگاه و سوپرمارکت در دسترس است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط