شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۲

جهانگیری:

تابلوی راهنمای مسیر در پنج نقطه جدید از معابر سطح شهر نصب می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: تا نیمه بهمن ماه سال جاری در پنج نقطه از معابرسطح شهر تابلوی راهنمای مسیر جدید نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به نیازسنجی های لازم تا پایان سال جاری باید حدود 225 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر جدید در سطح شهر نصب شود.

وی عنوان کرد:  این تابلوها در نقاط مختلف سطح شهر و با توجه به توسعه فضاهای شهری و نیازسنجی های انجام شده در محدوده های مختلف سطح شهر طراحی، ساخته و نصب می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: طراحی، ساخت و نصب 170 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر جدید با اعتبار حدود  360 میلیون تومان تا نیمه بهمن ماه سال جاری در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

جهانگیری خاطرنشان کرد:  این تابلوها در نقاط مختلف سطح شهر از جمله تقاطع غیرهمسطح یادگار امام، بلوار شهید بهشتی، بلوار باهنر، میدان جانبازان، بلوار مطهری، بلوار جمهوری و میدان خلیج فارس نصب می شود.

وی یادآور شد:  وجود تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت رانندگان نقش کلیدی ایفا می کند و با راهنمایی سریع و صحیح رانندگان، ترافیک معابر سطح شهر به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط