چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۰۵

بهرامی:

لکه گیری مکانیزه در سطح شهر توسط سازمان عمران شهرداری قزوین انجام می شود

سلیمان بهرامی مدیر عامل سازمان عمران شهرداري قزوين؛ گفت: اين عمليات در منطقه دو شهرداري قزوين در مساحت 3 هزار و 550 متربع و با تناژ 650 تن آسفالت به اجرا در آمده و در منطقه سه شهرداري قزوين به مساحت 4 هزار و 850 متر مربع و با صرف 670 تن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ بهرامي افزود: اجرای عملیات لکه گیری در منطقه دو، بلوار شهيد بهشتي، بلوار شهيد مدني، بلوار امام خمینی (ره)، میدان میرعماد و بلوار آزادگان می باشد و بلوار الغدير، بلوار سيد الشهداء و بلوار انصار الحسين، خیابان مصیب مرادی، بلوار انقلاب در منطقه سه به اجرا در آمده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین تصریح کرد: استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت به دلیل عدم افت درجه حرارت آسفالت، از اهمیت خاصی برخوردار است که باعث کیفیت بیش تر در پخش می‌شود.

بهرامي با اشاره به ويژگي هاي دستگاه فلاسک آسفالت گفت: از قابليت هاي اين دستگاه  نگهداري آسفالت به صورت گرم و قابل استفاده براي اجراي روکش و لکه گيري آسفالت به  مدت 12 ساعت است.

بهرامی در پایان اظهار داشت: با توجه به فصل بارش ها و ضرورت زیباسازی شهر،عملیات آسفالت و مرمت معابر سطح شهر سرعت بیشتری یافته و این عملیات توسط اکیپ‌های سازمان عمران به پایان رسیده است.

پایان پیام. 

تصاویر مرتبط