پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۹

علمی:

احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در دستور کارمدیریت شهری است

سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین، گفت: احداث زمین های ورزشی در ناحیه مینودر و شهرک دانش به جهت رفاه حال شهروندان و توازن امکانات شهری در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛ سید محمد علمی گفت: با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان به ویژه نوجوانان شهر و پر کردن اوقات فراغت آنها، پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول در تشریح ویژگی های فنی این پروژه ها اظهار کرد: زمین ورزشی محله  دانش با اعتباری بالغ بر 3.5 میلیارد ریال در مساحت 1056 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بیان کرد: زمین ورزشی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین با اعتبار مصوب 2.5میلیارد ریال و با مساحت 850متر مربع و پیشرفت فیزیکی 15 درصد در حال احداث است  و افزود پس از بهره برداری، این فضای ورزشی برای تمامی شهروندان قابل استفاده است.

علمی همچنین در خصوص پروژه زمین ورزشی محله مینودر گفت: این زمین ورزشی در مساحت 2200 متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال و با 95 درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرای این فضای ورزشی شامل کف سازی، نصب چمن مصنوعی، دروازه ، نیمکت ، ایجاد روشنایی و فنس کشی است که مطابق با استاندارهای مورد نیازساخته شده و به زودی دراختیار علاقمندان به ورزش در این محله قرارمی گیرد.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط