دوشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۰۲

گنجي،مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام 90درصد از عمليات عمراني ساماندهي آب‌هاي سطحي پونک و جانبازان

عمليات عمراني ساماندهي آب‌هاي سطحي پونک و جانبازان با اعتبار 450ميليون تومان به زودي به اتمام خواهد رسيد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني ساماندهي آب‌هاي سطحي پونک و جانبازان با اعتبار 450ميليون تومان از 90درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است كه به زودي به اتمام خواهد رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي با بيان اينکه امسال طبق برنامه‌ريزي انجام شده آب‌هاي سطحي مسير بلوار اميرکبير پونک تا جانبازان ساماندهي خواهد شد، افزود: براي ساماندهي هدايت آب‌هاي سطحي پونک و جانبازان امسال 850متر طول برنامه‌ريزي شده است و عمليات عمراني آن زودتر از موعد تعيين شده به اتمام خواهد رسيد.

وي با بيان اينکه اين پروژه از اول تيرماه سال جاري آغاز شده است و قرار بود طي 8 ماه اجرايي شود، بيان کرد: عمليات عمراني اين پروژه زودتر از موعد به اتمام خواهد رسيد و اكنون در مرحله تست و تحويل به كارفرما مي‌باشد.

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينكه براي ساماندهي پروژه‌هاي آب‌هاي سطحي 550مترطول لوله گذاري و 250متر ديوار سنگي انجام خواهد شد، بيان کرد:  رفع آبگرفتگي و ساماندهي آب‌هاي سطحي که در زمان بارندگي موجب کندي تردد شهروندان و خودروها و يا مسدود شدن مسيرها مي‌شود از مهمترين اولويت هايي است که از سوي مديريت شهري مورد توجه قرار گرفته است.

اين مقام مسوول اضافه کرد: عمليات عمراني اين پروژه امسال با اعتبار 450ميليون تومان از اول تيرماه سال جاري آغاز شده است و با اتمام اين پروژه آبهاي سطحي پونك از شمال اتوبان به كانال جانبازان هدايت خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط