یکشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۱۳

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

ترمیم و مرمت نرده های رفوژ میانی بلوار شهید بهشتی در حال انجام است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ترمیم و مرمت نرده های رفوژ میانی بلوار شهید بهشتی( حدفاصل میدان لشگر به سمت ورودی میدان نصر) در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود:  نصب نرده در رفوژ میانی معابر یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از تردد عابران پیاده از عرض معابر و به تبع آن کاهش آمار تصادفات بین خودرو و عابران پیاده است.

وی عنوان کرد: در این راستا رفوژ میانی معابر سطح شهر به نرده های فلزی مجهز شده تا شهروندان از مکان های غیرمجاز برای تردد از عرض معابر استفاده نکنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به ترمیم نرده های رفوژ میانی بلوار شهید بهشتی تصریح کرد:  با توجه به وقوع  تصادف در بلوار مذکور و آسیب نرده های رفوز میانی این بلوار، ترمیم و مرمت نرده های رفوژ میانی بلوار شهید بهشتی ( حدفاصل میدان لشگر به سمت ورودی میدان نصر) در حال انجام است.

جهانگیری گفت: پروژه نصب نرده فلزی در رفوژ میانی معابر براساس نیازسنجی هایی که در معابر سطح شهر انجام می شود برای تمام معابر انجام می گیرد تا از این طریق یکی از علل بروز تصادف بین خودرو و عابرپیاده را حذف کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  از شهروندان  تقاضا داریم برای حفظ جان خود در هنگام تردد از عرض معابر از پل های عابرپیاده و خط کشی عرضی که مخصوص تردد عابران پیاده است، استفاده کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط