پنجشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۲۸

نصرتي، شهردار قزوين در بازيد از شركت سكو ايران:

مديريت شهري قزوين آماده همکاري با سرمايه گذاران است

مديريت شهري قزوين در راستاي توسعه و آباداني شهر آمادگي همكاري با سرمايه گذاران دارد.

 

شهردار و مديران شهرداري قزوين از شركت سكو ايران در راستاي همكاري و تعامل در اجراي پروژه‌هاي عمراني بازديد كردند.
شهردار قزوين گفت: مديريت شهري قزوين با سرمايه گذاران در راستاي توسعه و آباداني شهر آمادگي همكاري دارد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در بازيد از شركت سكو ايران افزود: با توجه به فضاي اقتصادي قزوين، شرايط و زمينه‌هاي همکاري براي ورود سرمايه‌گذار به قزوين ايجاد شده است تا بتواند براي توسعه و پوياي اقتصادي قزوين قدم بردارد.
نصرتي با بيان اينكه در شرايط اقتصادي فعلي پويايي شركت سكو ايران ارزشمند است، بيان كرد: شهرداري قزوين توانسته است با مديريت متحد شهري تحول خوبي در شهر قزوين ايجاد كند و اين تحول در پويايي اقتصاد شهر موثر بوده است.
وي با اشاره به اينكه در سال جاري بودجه شهرداري قزوين 400ميليارد تومان بود و به همين ميزان سرمايه گذار در شهر قزوين جذب شده است، گفت: در حال حاضر شهرداري قزوين به طور مستقل در احداث هزار و 700واحد مسكوني و تجاري سرمايه گذاري مي‌كند و در احداث 700 واحد مسكوني مشاركت دارد و اين شرايط خوبي براي همكاري و مشاركت با اين شركت است.
شهردار قزوين در ادامه پيشنهادات خود را براي مشاركت و سرمايه گذاري با شركت سكو ايران را ارائه كرد.
در ادامه احمد پورفلاح، مديرعامل شركت سكو ايران گفت: اين شركت در پروژه‌هاي ملي و استاني در زمينه هاي صنعتي، شهرك سازي، بيمارستان و دانشگاهي توانسته نقش موثري ايجاد كند.
فلاح‌پور با اشاره به توزيع و ميزان توليدات شركت افزود:خوشبختانه شهرداري قزوين در سال هاي اخير به رعايت ضوابط و مقرارت در ايمن سازي احداث واحد هاي مسكوني توجه ويژه اي به خصوص در زمينه استاده از پنچره هاي دوجداره داشته است.
وي بيان كرد: اين شركت آمادگي همكاري در پروژه‌هاي شهرداري قزوين و ايجاد اشتغال زايي دارد.
گفتني است؛ شركت سكو ايران از سال 1355 فعاليت خود را آغاز كرده اكنون با 310نيرو در زمينه توليد پروفيل، درب، فريم درب چوبي، پنجره، پنجره هاي ترمال بريک، پارتيشن، نرده، نماي شيشه اي، سقف کاذب، کيوسک و کانکس، کرکره برقي، اسکرين برقي، درب اتوماتيک پارکينگ، لوازم اداري، صندلي، ساعت، ميز، کتابخانه، تختخواب، جالباسي، سيستم گالوانيزه و پيش رنگ شده. انواع پروفيل، درب، پنجره و نما UPVC سيستم پيش ساخته و پيش رنگ شده تحت ليسانس کارخانجات سکو ايتاليا فعاليت دارد و بيش از شصت سيستم سخت افزاري و نرم افزاري تخصصي متناسب با هر قسمت و کاربر دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط