سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۷/۲۴

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تثبیت نیوجرسی سه راه مطهری-چگینی انجام شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تثبیت نیوجرسی سه راه مطهری-چگینی درحال انجام است و احداث و تکمیل جالیزهای این تقاطع باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: یکی از روش های متداول جدا کردن ترافیک عبوری از معابر تثبیت نیوجرسی است و طراحی نیوجرسی ها به گونه ای است که مانع حرکت خوردوها از روبروی می شود که این امر در جلوگیری از تصادف شاخ به شاخ نقش کلیدی ایفا می کند.

 وی عنوان کرد: بر این اساس تثبیت نیوجرسی در سه راه مطهری –چگینی به منظور افزایش ایمنی تردد خودروها و هدایت ترافیک عبوری معابر محدوده این سه راه درحال انجام است  و احداث و تکمیل جالیزهای آن باقی مانده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: پروژه های سازمان همواره با نیازسنجی ها و محسابات دقیق متخصصان مجرب که در این سازمان فعالیت می کنند، اجرا می شود تا از این طریق در تردد خودروها و عابران پیاده در سطح شهر تسهیل ایجاد شود.

جهانگیری یادآور شد:  امید است تلاش های همکاران بنده در این سازمان بتواند جوابگوی نیاز شهروندان بوده و رضایت خاطر آنان را جلب کند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط