یکشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۱۵

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

معابر بلوار معلم شهر قزوین مناسب سازی می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بلوار معلم حدفاصل بلوار چگینی تا بلوار دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به منظور تسهیل در تردد سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی مناسب سازی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:  در ادامه اجرای پروژه های مناسب سازی معابر سطح شهر، مناسب سازی پیاده روی ضلع جنوب  بلوار معلم مقابل پل عابر شهرک صبا در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: این مناسب سازی موجب تسهیل در تردد عابران پیاده به ویژه سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی شده و ضریب ایمنی تردد آنان را به میزان قابل توجهی افزایش می‌ دهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: هدف از اجرای پروژه های مناسب سازی ضمن تسهیل در تردد عابران پیاده، افزایش ضریب ایمنی تردد عابران به ویژه افراد کم توان مانند سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی است.

جهانگیری گفت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های مناسب سازی معابر، بازدیدهای میدانی به صورت دوره ای در سطح شهر انجام می شود تا با اجرای دقیق و به موقع پروژه های مناسب سازی بتوانیم ضریب ایمنی تردد عابران پیاده را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: گذرگاه عابرپیاده تقاطع عدل-بلوار مدرس نیز به منظور ایمن سازی گذرگاه جمع آوری شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط