شنبه ۱۳۹۷/۰۷/۱۴

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

نصب تابلوی راهنمای مسیر برای دانشگاه علمی کاربردی و ییام نور استان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته یک عدد تابلو راهنمای مسیر برای دانشگاه پیام نور و 2 عدد تابلو نیز برای ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی استان طراحی، ساخته و نصب می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: طراحی و نصب تابلوهای راهنمای مسیر یکی از دستورکارهای مهم سازمان به شمار می رود که به دلیل نقش کلیدی این تابلوها در هدایت رانندگان به ویژه مسافران این قبیل پروژه ها جزو اولویت های سازمان است.

وی عنوان کرد:  در این راستا با توجه به نیازسنجی که در سطح شهر انجام می شود و یا به پیشنهاد سایر دستگاه های اجرایی طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به طراحی و نصب تابلوی راهنمای مسیر برای دانشگاه پیام نور و ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به ضرورتی که احساس می شد برای دانشگاه های مذکور 3 عدد تابلوی راهنمای مسیر در 3 محل مختلف طراحی و نصب می شود.

جهانگیری تصریح کرد: یک تابلوی راهنمای مسیر برای دانشگاه پیام نور در میدان مادر  و 2 عدد تابلو نیز برای ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی استان نصب می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: با توجه به قیمت بالای تابلوهای راهنمای مسیر از شهروندان تقاضا داریم در نگهداری از این تابلوها نهایت دقت را داشتنه باشند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط