شنبه ۱۳۹۷/۰۶/۱۷

فدائی‌فر، مدیر منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

پیشرفت 20درصدی عمليات عمراني مرمت و لکه‌گیری آسفالت ناحيه مينودر

کیومرث فدائی‌فر، مدیر منطقه سه شهرداري قزوين از پیشرفت 20درصدی عمليات عمراني مرمت و لکه‌گیری آسفالت ناحيه مينودر خبر داد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ کیومرث فدائی‌فر افزود: در سال جاری برای اجرای عمليات عمراني مرمت و لکه‌گیری آسفالت ناحيه مينودر واقع در این منطقه 650میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

این مقام مسوول اضافه کرد: پروژه مرمت و لكه‌گيري آسفالت در ناحيه مينودر در قالب مرمت و لکه‌گیری آسفالت، مرمت جداول فرسوده و اصلاح دریچه و پل فلزی و همه موارد درخواستی مردمی و سامانه 137 است.

وی اضافه کرد: در سال جاری برای مرمت و لکه‌گیری آسفالت این ناحیه 250میلیون تومان، مرمت جداول فرسوده این ناحیه 250میلیون تومان و اصلاح دریچه و پل فلزی و همه موارد درخواستی مردمی این ناحیه 150میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با بيان اينكه پيام‌هاي كه از طريق سامانه 137 در اين خصوص ارسال مي‌شود ظرف 48 ساعت اقدامات عمراني انجام مي‌شود، گفت: مشكلاتي كه كارشناسان در سطح شهر بررسي كنند، بر اساس آن اقدامات مرمت و لكه‌گيري آسفالت صورت مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه اگر آسفالتي نشست كند و يا آسفالتي به دليل حفاري از بين برود آن مكان مرمت و لكه‌گيري آسفالت مي‌شود، افزود: افزايش رفاه حال شهروندان و پاسخ به درخواست‌هاي آنان از دلايل اجراي اين پروژه است.

پايان پيام

تصاویر مرتبط