شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۶

حجت الاسلام حسيني، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي:

مباحث فرهنگي بايد در اولويت تدوين بودجه شهرداري قزوين در سال آينده باشد

مباحث فرهنگي بايد در اولويت تدوين بودجه شهرداري قزوين در سال آينده باشد و اين مهم يكي از اولويت‌هاي بودجه بايد باشد.

 

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: مباحث فرهنگي بايد در اولويت بودجه شهرداري قزوين در سال آينده باشد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ حجت الاسلام سيد مرتضي حسيني در جلسه بحث و بررسي پيرامون تدوين بودجه سال 92 شهرداري قزوين كه با حضور نمايندگان مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي اسلامي و مديران شهري برگزار شد، افزود: مديريت شهري قزوين بايد به مباحث فرهنگي توجه ويژه‌اي داشته باشد و همچنين در توسعه شهر قزوين بايد به اولويتها و معيارهاي توسعه توجه ويژه شود تا اين شهر در سال‌هاي آينده مانند شهرهاي ديگر از جمله كرج و تهران با مشكل ترافيك و آلودگي مواجه نشود.
وي با بيان اينكه اقداماتي كه صورت ميگيرد بايد توسعه شهر قزوين را بدون مشكل ترافيك و آلودگي تضمين كند، بيان كرد: همين الان بايد به موضوع باغستان و توسعه فضاي سبز توجه ويژه‌اي شود.
حسيني با تاكيد بر اينكه امكانات تفريحي و فرهنگي در جنوب شهر بايد طراحي و احداث شود، افزود: برنامه‌ريزي مديريت شهري براي سال آينده بايد براي جنوب شهر باشد تا امكانات فرهنگي و ورزشي جنوب شهر ارتقاء يابد.
وي افزود: احداث پارك بانوان در جنوب شهر، اجراي ادامه بلوار شهيد انصاري شرقي و اجراي طرح توسعه امام زاده حسين(ع) از جمله مواردي است كه خواسته  بيشتر مردم  مي‌باشد.
حسيني در ادامه با اشاره به حمايت و پيگيري مشكلات مديريت شهري براي توسعه شهر قزوين گفت: موضوع احداث كمربندي جنوب شهر، انتقال پادگان و احداث تقاطع غيرهمسطح در ورودي بوئين زهرا از مباحثي است كه به طوري جدي به دنبالش هستيم.

 

 
 

 

تصاویر مرتبط