یکشنبه ۱۳۹۷/۰۶/۰۴

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

خط کشی معابرشهر به مناسبت هفته فرهنگی قزوین و بازگشایی مدارس آغاز شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خط کشی طولی و عرضی معابر سطح شهر به مناسبت هفته فرهنگی قزوین و بازگشایی مدارس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: اجرای خط کشی  طولی و عرضی در معابر سطح شهر در آغاز بازگشایی مدارس و فرارسیدن ایام  نوروز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

وی عنوان کرد:  در حال حاضر نیز که در آغاز هفته فرهنگی قزوین و مقارن با آغاز اقدامات ستاد مهر قرار داریم، پروژه خط کشی طولی و عرضی معابر سطح شهر از اول شهریور ماه سال جاری آغاز شد و تا 20 مهر ماه ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:  ترمیم و رنگ آمیزی خط کشی های طولی و عرضی معابر سطح شهر در انتظام بخشی تردد خودروها و عابران پیاده نقش کلیدی ایفا می کند و به دلیل اهمیت بالایی که دارد، علاوه بر موارد اضطرای هر ساله در دو نوبت به صورت کلی تمام معابر سطح شهر خط کشی می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد:  همچنین در کنار خط کشی های طولی و عرضی، سرعتگیرهای سطح شهر نیز رنگ آمیزی می شود تا رانندگان در هنگام رانندگی دید بهتری داشته باشند.

وی  اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، خط کشی عرضی معابر به ویژه در محدوده مدارس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و قبل از بازگشایی مدارس سعی داریم تمام گذرگاه های عابرپیاده محدوده مدارس سطح شهر رنگ آمیزی شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: همچنین تعمیر و شست و شوی تجهیزات ترافیکی، تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر سطح شهر و چراغ های راهنمایی نیز در این فاصله زمانی انجام می شود.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط