سه‌شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۲

در بازديد اعضاي شوراي شهر قزوين از ناحيه انديشه مطرح شد؛

توسعه زيرساخت‌ها و رفع مشكلات شهروندان ناحيه انديشه شهر قزوين

اعضاي شوراي اسلامي شهر، مديرمنطقه سه شهرداري قزوين و ساير مديران شهرداري از آخرين وضعيت ناحيه انديشه در منطقه سه شهرداري قزوين بازديد كردند.

 

اعضاي شوراي اسلامي شهر، مديرمنطقه سه شهرداري قزوين و ساير مديران شهرداري از آخرين وضعيت ناحيه انديشه در منطقه سه شهرداري قزوين بازديد كردند و قول مساعد براي حل مشكلات شهروندان در راستاي ارتقاء آسايش آنان دادند.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ در اين بازديد فاطمه اشدري عضو شوراي اسلامي شهر قزوين با تاكيد بر توسعه زيرساخت‌ها و رفع مشكلات شهروندان اين ناحيه گفت: با توجه با افزايش ساخت و ساز در ناحيه انديشه نياز است كه يك ايستگاه اجرائيات در اين ناحيه مستقر شود.
وي با بيان اينكه شوراي اسلامي شهر قزوين همكاري لازم را براي تامين نيرو براي ايجاد ايستگاه اجرائيات در اين منطقه خواهد داشت، افزود: با توجه به ساخت و ساز در اين ناحيه نياز است نظارت ويژه‌اي در ساخت و سازها شود تا بر طبق اصول فني ساخت و سازها صورت گيرد.
اشدري با بيان اينكه ناحيه انديشه در حال تبديل شدن به يك ناحيه شهري مي‌باشد، بيان كرد: رشد شهري در اين ناحيه بايد در شان شهروندان باشد و تلاش خواهيم كرد تا مشكلات اين ناحيه به زودي حل شود.
گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:
به امكانات رفاهي و تفريحي ناحيه انديشه توجه شود
ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اشاره به عوامل رونق سكونت در اين ناحيه گفت: با پيگيري‌هاي صورت گرفته براي رونق ساخت و ساز در اين ناحيه اقدامات لازم براي دسترسي به راه‌ها، لكه گيري و مرمت آسفالت پياده‌روها صورت گرفته است و از پيشرفت مناسبي برخوردار است.
گنجي اضافه كرد: با توجه به قرارگيري ناحيه انديشه در نزديكي بوستان ملي باراجين، پارك آبي در دست احداث و دانشگاه آزاد اسلامي شهر قزوين و قرار داشتن در مسير مواصلاتي نياز است كه يك پارك مسافر در اين ناحيه در مكان پيشنهادي در راستاي ارتقاء ارائه خدمات احداث شود.
وي به خيابان اصلي اين ناحيه حدفاصل ورودي نجف آباد و وثوق آباد اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه مجوز ساخت و ساز در شهرك انديشه صادر و عمليات ساخت و ساز در اين شهرك شروع شده است و اين خيابان ورودي اصلي محسوب مي‌شود، از نظر منظر شهري بايد مناسب سازي شود و طرح مناسبي در دستور كار قرار گيرد.
اين مقام مسوول بيان كرد: اين ناحيه فاقد هرگونه امكانات رفاهي و تفريحي است كه نياز است توجه ويژه‌اي از سوي مديران شود.
در ادامه رضا مهبد مسوول ناحيه انديشه با تشريح مشكلات و ارائه پيشنهادات براي رفع مشكلات اين ناحيه گفت: جانمايي مجدد ايستگاه‌هاي اتوبوس، آسفالت كوچه‌ها، علايم گذاري معابر به خصوص در مسير مدرسه، توجه ويژه به زمين‌هاي كاربري فرهنگي و ورزشي، رسيدگي به فضاي سبز اين ناحيه با توجه به نبود آب خام و نصب ست‌هاي ورزشي در بوستان ناحيه انديشه، احداث ايستگاه آتش‌نشاني و درمانگاه شبانه‌روزي از جمله درخواست‌هاي شهروندان اين ناحيه مي‌باشد.
وي ساماندهي آب هاي سطحي منتهي به شهرك انديشه، عقب نشيني ديوار مسجد به دليل قرار گيري در مسير اصلي رفت و آمد، اقدامات فرهنگي و ورزشي و نظارت بر ساخت و سازها از ديگر مشكلات اين ناحيه عنوان و بيان كرد: در سال 90 براي عمليات عمراني آماده سازي، خاكبرداري، زيرسازي و آسفالت معابر و كوچه‌هاي حسن آباد، نجف آباد و وثوق آباد در اين ناحيه 370ميليون تومان و  در سال جاري 70ميليون تومان در نجف آباد و حسن آباد  هزينه شده است همچنين نامگذاري معابر شهرك انديشه در كميته نامگذاري انجام شده و اين نامگذاري ها جهت تصويب به شوراي اسلامي شهر ارسال مي‌شود.
مهبد با تاكيد توجه بيشتر به مخازن زباله و رفت و روب در اين ناحيه گفت: در حال حاضر با پيگيري هاي صورت گرفته توجه ويژه اي در اين زمينه توسط سازمان مربوطه در حال انجام مي‌باشد.
پايان پيام    
 
 

 

تصاویر مرتبط