سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۶

بازدید مسوولان استانی و شهری از مراحل انجام کار دومین جشنواره ملی نقاشی دیواری

رئیس و اعضای شورای شهر قزوین، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران شهری قزوین از مراحل انجام کار دومین جشنواره ملی نقاشی دیواری سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در این بازدید با بیان اینکه نقاشی‌های دیواری تاثیر مستقیمی بر روح روان افراد دارد، گفت: این مناظر زیبا با آن نقش و نگار و رنگ های زیبا علاوه بر شاداب و زیبا کردن چهره شهر بر روحیه افراد جامعه تاثیر مثبت دارد.

اکبر اسکندری‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار با ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره گفت: آحاد جامعه علاقه و رقبتی برای خرید آثار هنری و محصولات فرهنگی از خود نشان نمی‌دهند که این آثار می تواند بر روح روان آن‌ها تاثیر بگذارد.

وی بیان کرد: سازمان زیباسازی با این اقدام آثار هنری را به صورت رایگان در اختیار عموم شهروندان قرار داده است که قابل تقدیر می باشد.

داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این بازدید گفت: سازمان زیباسازی با این اقدام یک شادابی و نشاط را در سطح شهر به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: این نقاشی ها رنگارنک جلوه خاصی به شهر داده است که شهر به این گونه اقدامات نیاز دارد.

قافله‌باشی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین نیز در این بازدید گفت: با اجرای این نقاشی ها در سطح شهر که نشان از پویایی شهر می باشد یک جنب جوش و تکاپوی خاصی نیز در بین هنرمندان بوجود آمده است که هنر خود را در شهر در معرض دید عموم مردم قرار داده اند و از این کار لذت می برند.

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز گفت: همراهی و همدلی اعضای شورای شهر در برگزاری این گونه پروژه‌ها موجب دلگرمی برگزارکنندگان این جشنواره خواهد شد.

وی ابزار امیدواری کرد که سازمان با حمایت شهردار و اعضای شورای شهر بتواند در طول سال از این اقدامات در سطح شهر انجام دهد.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط