شنبه ۱۳۹۱/۱۰/۰۹

ظاهري، رئيس كارگروه قزوين +20:

پروژه‌هاي شهرداري قزوين بر اساس اولويت اجرايي مي‌شود

به دليل تعداد زياد پروژه‌هاي شهرداري قزوين، هرساله بر اساس اولويت برخي از پروژه‌ها اجرايي مي‌شود.

 

رئيس كارگروه قزوين +20 گفت: كارگروه قزوين+20 با نقد و بررسي پروژه‌هاي پيشنهادي جهت تدوين بودجه سال 92 شهرداري قزوين بايد مديريت شهري را در اولويت‌بندي و ساماندهي اجراي پروژه‌هاي سال آينده كمك كند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ علي حسن ظاهري در سومين جلسه كارگروه كالبدي-عمراني در دور چهارم  كارگروه قزوين +20 با بيان اينكه شهرداري قزوين نمي‌تواند همه پروژه‌هاي مهم را در سطح شهر در يك سال اجرا كند و نياز است كه هرساله بر اساس اولويت، پروژه‌ها اجرايي شود، افزود: توسعه پايدار يكي از شاخص‌هاي مهم توسعه شهر قزوين است كه بايد با برنامه‌ريزي و نظرات كارشناسان اين مهم به تحقق برسد.
وي بيان كرد: تا تصويب پروژه‌هاي پيشنهادي جهت تدوين بودجه سال 92 كارشناسان و صاحب نظران مي‌توانند انتقادات و پيشنهادات خود را به دبير خانه اين كارگروه ارسال كنند.
سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين نيز در اين جلسه با تشريح مطالعات طرح جامع ترافيك شهر قزوين گفت: سيستم حمل و نقل عمومي موضوع پيچيده‌اي است كه نياز به ضرورت همفكري همه كارشناسان و صاحب نظران است.
وي با بيان اينكه مطالعات طرح جامع ترافيك در مراحل تصويب است، افزود: در سال آينده توجه ويژه‌اي به تقاطع هاي ورودي شهر قزوين خواهد شد.
 همداني طراحي شبكه معابر شهر قزوين در افق 1410، توسعه حمل و نقل همگاني ، طرح ترافيك در محدوه مركزي شهر، پياده راه سازي، سياست توسعه پاركينگ و اصلاحات شبكه معابر محدوده مركزي از محورهاي اصلي طرح جامع ترافيك شهر قزوين عنوان و بيان كرد: در اين طرح بر عدم توسعه پاركينگ در مركز شهر تاكيد شده است و در خصوص توسعه پاركينگ در شهر قزوين سعي شده است از تمام نظرات كارشناسان استفاده شود.
معاون شهردار قزوين به احداث تقاطع هاي غيرهمسطح در سطح شهر قزوين اشاره كرد و گفت: شهرداري قزوين نمي‌تواند در يك سال عمليات عمراني احداث بيش از 4 تقاطع غيرهمسطح را شروع كند و در سال آينده توجه ويژه‌اي به تقاطع هاي ورودي شهر قزوين خواهد شد.
گفتني است؛ اعضاي حاضر در جلسه به ادامه نقد و بررسي پروژه‌هاي پيشنهادي جهت تدوين بودجه سال 92 شهرداري قزوين پرداختند.
پايان پيام               

 

تصاویر مرتبط