رضايي، مدير سامانه 137 شهرداري قزوين خبر داد؛
برقراري 2944 تماس با سامانه 137 شهرداري قزوين در آذر ماه 91
در آذرماه سال جاري 2هزار و 944 مورد تماس مردمي با سامانه 137 شهرداري قزوين برقرار شده است.
مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: در آذر ماه سال جاري 2هزار و 944مورد تماس مردمي با سامانه 137 شهرداري قزوين برقرار شده است که با منطقه دو شهرداري قزوين با 342مورد بيشترين تماس صورت گرفته است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ رضايي با تشريح عملکرد سامانه 137 شهرداري قزوين در آذرماه سال جاري افزود: در اين مدت از 2 هزار و 944 مورد تماس مردمي كه با سامانه برقرار شده بود، كاربران اوليه به هزار و 605 مورد تماس مردمي توضيحات و راهنمائي هاي لازم را ارائه كردند و هزار و 339 مورد منجر به ثبت در سامانه و ابلاغ به واحدهاي اجرايي شد.
رضايي بيان كرد: در اين مدت با سازمان مديريت پسماندها با 328، منطقه يک شهرداري با 208، منطقه سه شهرداري با 185، سازمان حمل و نقل و ترافيک با 79،سازمان پارکها و فضاي سبز با 57، سازمان اتوبوسراني با 40 و سازمان زيبا سازي با 19مورد بيشترين تماسها صورت گرفته است.
مدير سامانه 137 شهرداري قزوين با بيان اينكه درخواستهاي مردم با دورههاي قبل از نظر محتوا تغيير چنداني نکرده است، گفت: در اين مدت زمان نياز به مرمت آسفالت معابر با 321 مورد بالاترين خواسته و نظافت و جمع آوري زباله و ضايعات با 237، جدول گذاري و مرمت و ترميم پلها،دريچه ها و معابر با 139، رفع سد معابر با 134، ساخت و سازهاي غير مجاز با 71، جمع آوري خاک و نخاله از معابر با 47 و رسيدگي به امور پارکها با 45مورد بالاترين خواسته شهروندان بود.
اين مسوول ادامه داد: شهروندان در اين مدت 376 مورد عدم اقدام و انجام کار از سوي عوامل اجرايي را به سامانه 137 اعلام كردند که با اعزام ناظران به محل و بررسي ميداني در 64 مورد عملکرد سازمانها مورد تأئيد و شهروندان توجيه و راهنمايي شدند و در 173 مورد حق با شهروندان بوده و گزارش واحدهاي اجرايي صحيح نبود که مراتب به واحدهاي مربوطه اعلام و تا رفع مورد در حال پيگيري ميباشند .
رضايي افزود: افزايش آمار تماسها و همچنين تنوع و گسترش آن به ساير سازمانهاي تابعه شهرداري نشان ميدهد كه اعتماد و اقبال عمومي به سامانه و عملكرد شهرداري روز به روز در حال افزايش ميباشد و شهرداري مصمم است با رسيدگي جدي، دقيق و سريع به آن دسته از خواسته هاي معقول و منطقي مردم كه قابليت اجرا دارند اين روند را تداوم و تكامل بخشد.
مدير سامانه 137 شهرداري قزوين بيان كرد: در حال حاضر سه موضوع مرتبا از سوي مردم در حال اعلام و پيگيري است كه اميدواريم با همت و تلاش مديرعاملان سازمانهاي مديريت پسماندها، پاركها و فضاي سبز، حمل و نقل و ترافيك به زودي شاهد رفع آنها در سطح شهر باشيم و اين موارد عبارتند از لايروبي چاههاي جذبي كه جهت جمع آوري آبهاي سطحي ايجاد شده است، هرس شاخه هاي درختان در كوچه ها و مناطق مسكوني خصوصا مواردي كه با سيمهاي برق برخورد دارد و در زمان باد و طوفان و بارندگي خطر اتصال سيم هاي برق و آتش سوزي وجود دارد و اين موضوع آرامش رواني اهالي را بر هم زده است و نا بساماني و غير استاندارد بودن سرعت كاه هاي سطح شهر كه نياز به بازبيني و كارشناسي و اصلاح اساسي دارد.
پايان پيام