دوشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۵

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

پایان 50 درصد از عملیات عمرانی جابجایی چراغ راهنمایی میدان 22 بهمن

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 50 درصد عملیات عمرانی جابجایی چراغ راهنمایی میدان 22 بهمن انجام شده است، گفت: پروژه تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه در مراحل پایانی قرار داشته و به زودی به بهره برداری می‌ رسد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود:  در راستای اجرای پروژه تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه برخی دیگر از پروژه‌ها از قبیل احداث دوربرگردان در بلوارهای منتهی به این میدان، احداث جزیره ها و مناسب سازی گذرگاه های عابر پیاده در دستورکار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: هر یک از این پروژه ها بر اساس زمان بندی مشخص شده در حال اجراست که برخی از آن‌ها به اتمام رسیده و برخی دیگر نیز در مدت زمان مشخص شده به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به بحث جابجایی چراغ راهنمایی میدان 22 بهمن به دلیل تبدیل این میدان به چهارراه تصریح کرد: با توجه به تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه باید چراغ راهنمایی که در این میدان وجود داشت، جابجا می شد بنابراین تمام تأسیسات مربوط به آن جمع آوری و به مکان جدید منتقل شده است.

جهانگیری گفت: اکنون پایه‌های چراغ راهنمایی در حال نصب بوده و کابل های چراغ راهنمایی مذکور به صورت موقت هوایی است تا زمانی که جدولگذاری لازم در چهارراه انجام شود.

وی بیان کرد: همزمان با جدول کاری، کابل های زمینی و تأسیسات مربوط به چراغ راهنمایی به صورت کامل تثبیت می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر  حدود 50 درصد عملیات عمرانی جابجایی چراغ راهنمایی میدان 22 بهمن انجام شده است، یادآور شد: پروژه تبدیل میدان 22 بهمن به چهارراه در مراحل پایانی قرار داشته و به زودی به بهره برداری می‌ رسید.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط