چهارشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۰۶

نصرتي، شهردار قزوين پيشنهاد داد؛

استفاده از خيرين براي احداث و تجهيز نمازخانه در دستگاه‌هاي اجرايي

از مسوولان برتر ستاد اقامه نماز دستگاه‌هاي اجرايي استان قزوين در شهرداري قزوين تجليل شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عباسعلي درافشاني، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري قزوين در اين مراسم با اشاره به اهميت احداث نمازخانه براي برپايي نماز اول وقت در دستگاه‌هاي اجرايي گفت: بايد بتوانيم در دستگاه‌هاي اجرايي با احداث و تجهيز نماز‌خانه، محتوي واقعي نماز را اجرا كنيم.
وي با اشاره به برخي از مشكلات براي تجهيز و احداث نمازخانه در دستگاه‌هاي اجرايي و قول مساعد براي حل مشكلات گفت: بايد از ظرفيت‌هاي هر دستگاهي براي احداث و تجهيز نمازخانه استفاده شود تا بتوانيم به اهداف تعيين شده در اين زمينه برسيم.
درافشاني اضافه كرد: در ارزيابي صورت گرفته وضعيت نمازخانه‌ها و فعاليت رابطين نماز، متوسط به بالا است اما بايد وضعيت بهتر از اين باشد.
مسعود نصرتي شهرداري قزوين نيز با تقدير از اقدامات تاثيرگذار ستاد اقامه استان قزوين گفت: مديريت شهري به لطف خدا توانسته است در 16سازمان، 6حوزه معاونت و مناطق سه گانه شهرداري قزوين نمازخانه تجهيز و احداث كند.
نصرتي افزود: شهرداري قزوين توانسته است در برخي از بوستان‌ها نمازخانه ايجاد و تجهيز كند و شهروندان از اين موضوع استقبال خوبي كردند.
شهردار قزوين با اشاره به مشكلات مالي براي تجهيز و گسترش نمازخانه در دستگاه‌هاي اجرايي گفت: در اين شرايط مالي بايد بتوانيم از پتانسيل افراد خير براي احداث و تجهيز نمازخانه‌ها استفاده كنيم و خيرين از اين موضوع استقبال خواهند كرد.
اين مقام مسوول توضيح داد: شهرداري قزوين توانسته است با كمك خيرين احداث يك ايستگاه آتش نشاني براي خدمت به مردم و چند سرويس بهداشتي را در سطح شهر برنامه‌ريزي كند.
وي اضافه كرد: افراد زيادي هستند كه تمايل دارند براي انجام اين چنين كارهاي خوب اقدام كنند بنابراين بايد بتوانيم با خيرين در اين زمينه وارد مذاكره شويم و همچنين ميتوانيم از اداره اوقاف در اين زمينه براي معرفي خير كمك بخواهيم.
در ادامه سيد قريش موسوي، رئيس ستاد اقامه نماز استان قزوين گفت: از مسوولان انتظار مي‌رود برنامه‌هاي متنوعي همچون آموزش و مسابقات نماز، توليد نرم‌افزارهاي نماز و برگزاري جشنواره‌هاي نماز در راستاي ترويج و تبليغ آن انجام دهند.
وي با تاكيد بر اينكه دستگاههاي اجرايي بايد مستندات فعاليت‌هاي فرهنگي خود را به اين مجموعه ارائه كنند، افزود: وضعيت فعاليت و تجهيز و احداث نمازخانه‌ها بايد وضعيت بهتري پيدا كند تا بتوانيم به اهداف خود برسيم.
در پايان از دستگاه هاي برتر رابطين نماز با اهداي لوح و جوايزي تقدير شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط