شنبه ۱۳۹۷/۰۵/۰۶

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

رسیدگ به 100 پیام سامانه 137 از سوی سازمان ترافیک شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه100 درخواست شهروندی سامانه 137 توسط سازمان رسیدگی شد، گفت: از این تعداد 75 درخواست اجرایی شده و بقیه نیز در دست اجرا ست.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: یکی از راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سامانه 137 است که شهروندان از این ظریق می توانند درخواست های خود در حوزه ترافیک را با مسوولان سازمان در میان بگذارند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 100 درخواست به صورت پیام از سوی شهروندان به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ارسال شده که 75 پیام پاسخ داده شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین از این تعداد 13 درخواست شهروندی که از طریق سامانه 137 به سازمان گزارش داده شده در حال اقدام است.

جهانگیری گفت: 12 درخواست باقی مانده نیز جزو برنامه ها و اقدامات زمان بر بوده و باید بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته انجام شود.

وی بیان کرد: این درخواست ها شامل مواردی از قبیل نصب تابلوی توقف ممنوع و سرعت گیر در معابر و کوچه های سطح شهر است که در روان سازی جریان ترافیک و افزایش ایمنی عابران پیاده اثر دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: شهروندان قزوینی می توانند درخواست های خود در حوزه ترافیک را از طریق سامانه137 به مسوولان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اطلاع دهند تا بررسی ها و اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود

پایان پیام

تصاویر مرتبط