پنجشنبه ۱۳۹۱/۰۹/۳۰

فرمانده سپاه قزوين در ديدار با خانواده شهيد امير اسدالهي؛

مستندسازي کرامات شهدا، براي الگوسازي جوانان ضروري است

مستندسازي کرامات شهداي دفاع مقدس براي الگو سازي جوانان امري ضروري است و صدا و سيماي مرکز استان بايد در اين زمينه نسبت به توليد برنامه اقدام کند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوين گفت: مستندسازي کرامات شهدا دفاع مقدس براي الگو سازي جوانان امري ضروري است و صدا وسيماي مرکز استان بايد در اين زمينه نسبت به توليد برنامه اقدام کند.
سردار سالارآبنوش در ديدار شب گذشته خود با خانواده شهيد" امير اسدالهي" که به همراه معاونين خدمات شهري و اداري و مالي شهرداري، مدير منطقه يک شهرداري ، مدير عامل سازمان فرهنگي – ورزشي شهرداري قزوين، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و شهرستان و رئيس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين صورت گرفت ، افزود: جانفشاني شهدا در جنگ با تاسي از فرهنگ عاشورا صورت گرفت و زنده نگهداشتن اين راه براي دست اندرکاران نظام ضروري است.
عبدالعلي دربندي زاده، معاون خدمات شهري شهرداري قزوين که يکي از فرماندهاي دفاع مقدس است نيز گفت: شهيد" امير اسدالهي" يکي از بسيجيان جوان لشگر و تعداد نخبگاني بود که جذب واحد اطلاعات و عمليات لشگر شد و توانست منشا خدمات زيادي شود.
حاج مختار اسدالهي، پدر شهيد نيز با اشاره به شهادت جوان 18 ساله اش تصريح کرد: ما از شهادت جوانمان نارحت نيستيم و شکر خدا مي کنيم.
شايان ذکراست" شهيد امير اسدالهي" از 16 سالگي به جبهه هاي جنگ رفت و در عمليات هاي گوناگوني شرکت کرد و در نهايت در 14 مرداد 66 در عمليات نصر 7 در سردشت به شهادت رسيد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط