سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۹/۲۸

کارشناس سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

برنامه آموزشي ايمني و ترافيک براي کودکان از سيماي قزوين پخش مي شود

کارشناس ايمني وتصادفات سازمان حمل ونقل و ترافيک شهرداري قزوين از پخش زنده برنامه آموزشي ايمني و ترافيک براي کودکان به مناسبت هفته حمل و نقل و ترافيک از مرکز صداوسيماي قزوين در عصر امروز خبرداد

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل ونقل و ترافيک شهرداري قزوين، حسام شعباني ورکي اظهار داشت : با توجه به اين که براساس آمارهاي موجود حدود20درصد از کشته شدگان تصادفات رانندگي را کودکان زير15سال تشکيل مي دهند، ارائه آموزش هاي لازم ايمني و ترافيکي براي اين قشر از افراد جامعه بسيار حائز اهميت است.
وي افزود : همچنين براساس آخرين آماري که از استان قزوين موجود است چندي پيش يک کودک سه ساله به دليل عدم آشنايي با نحوه تردد از خيابان براثر تصادف فوت کرد.
اين مسئول ادامه داد : بنابراين سازمان حمل ونقل و ترافيک به مناسبت ابن هفته اقدام به پخش زنده برنامه آموزشي در خصوص نحوه تردد کودکان از خيابان ها و مسيرهاي دوچرخه سواري با همکاري صداوسيماي مرکز قروين کرده است.

 کارشناس ايمني وتصادفات سازمان حمل ونقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد : در اين برنامه آموزشي که بطور زنده از صداوسيماي مرکز قزوين بين ساعات 15:30تا16:30 عصر امروز پخش مي شود با استفاده از وسايل کمک آموزشي علائم ترافيک و نحوه تردد از خيابان به کودکان آموزش داده مي شود.

 

تصاویر مرتبط