شنبه ۱۳۹۱/۰۹/۱۱

رضايي، مدير سامانه 137 شهرداري قزوين خبر داد؛

برقراري 2725 تماس با سامانه 137 شهرداري قزوين در آبان ماه 91

در آبان ماه سال جاري 2هزار و 725 مورد تماس مردمي با سامانه 137 شهرداري قزوين برقرار شده است.

 

مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: در آبان ماه سال جاري 2هزار و 725 مورد تماس مردمي با سامانه 137 شهرداري قزوين برقرار شده است که با سازمان مديريت پسماند شهرداري با 486 مورد بيشترين تماس صورت گرفته است.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ رضايي با تشريح عملکرد سامانه 137  شهرداري قزوين در آبان ماه سال جاري افزود: در اين مدت  از 2 هزار و 725 مورد تماس مردمي كه با سامانه برقرار شده بود، كاربران اوليه به هزار و 178 مورد تماس مردمي توضيحات و راهنمائي هاي لازم را ارائه كردند و هزار و 547 مورد منجر به ثبت در سامانه و ابلاغ به واحدهاي اجرايي شد.
رضايي بيان كرد: در اين مدت با سازمان مديريت پسماندها با 486، منطقه دو شهرداري با 372، منطقه يک شهرداري با 237، منطقه سه شهرداري با 167، سازمان پارک ها و فضاي سبز با 71 ، سازمان حمل و نقل و ترافيک با 65، سازمان اتوبوس راني با 48، سازمان زيبا سازي با 23 و معاونت فني و عمراني با 12 مورد بيشترين تماس‌ها صورت گرفته است.
مدير سامانه 137 شهرداري قزوين با بيان اينكه درخواستهاي مردم با دوره‌هاي قبل از نظر محتوا تغيير چنداني نکرده است، گفت: در اين مدت زمان نياز به مرمت آسفالت معابر با 315، نظافت و جمع آوري زباله و ضايعات با 208، رفع آبگرفتگي و نياز به تخليه و لايروبي چاه ها و جوي ها با 165، رفع سد معابر با 132، جدول گذاري و مرمت و ترميم پل‌ها و معابر با 113، ساخت و سازهاي غيرمجاز با 84، جمع آوري خاک و نخاله از معابر با 53 و رسيدگي به امور پارک ها با 47مورد بالاترين خواسته شهروندان بود.
اين مسوول ادامه داد: طي ارتباط تلفني با شهروندان و نظرسنجي راجع به ميزان رضايت مندي آنان از عملکرد واحدهاي اجرايي، از سازمان مديريت پسماندها با 78درصد، منطقه دو با 72درصد، منطقه سه با 71درصد، سازمان زيباسازي با 66 درصد، منطقه يک با51درصد و سازمان پارکها و فضاي سبز با 33درصد به ترتيب  بيشترين رضايت را داشتند.
وي بيان كرد: شهروندان در اين مدت 142 مورد عدم اقدام و انجام کار از سوي عوامل اجرايي را به سامانه 137 اعلام كردند که با اعزام ناظران به محل و بررسي ميداني در 68 مورد عملکرد سازمانها مورد تأئيد و شهروندان توجيه و راهنمايي شدند و در 74 مورد حق با شهروندان بوده و گزارش واحدهاي اجرايي صحيح نبود که مراتب به واحدهاي مربوطه اعلام و تا رفع مورد در حال پيگيري مي‌باشند .
رضايي افزود: افزايش آمار تماس‌ها و همچنين تنوع و گسترش آن به ساير سازمان‌هاي تابعه شهرداري نشان مي‌دهد كه اعتماد و اقبال عمومي به سامانه و عملكرد شهرداري روز به روز در حال افزايش مي‌باشد و شهرداري مصمم است با رسيدگي جدي، دقيق و سريع به آن دسته از خواسته هاي معقول و منطقي مردم كه قابليت اجرا دارند اين روند را تداوم و تكامل بخشد.
مدير سامانه 137 شهرداري قزوين بيان كرد: در ماه گذشته بيشترين مشكل و گرفتاري شهروندان گرفتگي جوي‌ها و كانال‌ها و دهانه چاه‌ها و پر شدن چاه‌هاي جمع آوري آبهاي سطحي خصوصا در محلات پايين شهر و بافتهاي فرسوده بود كه عمده ترين علت آن مسدود شدن راه هاي عبور آب بوسيله ريختن زباله توسط شهروندان در آبراهها بوده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط