سه‌شنبه ۱۳۸۹/۰۸/۱۸

نصرتي، شهردار قزوين خبرداد:

عقد قرارداد احداث دو مجتمع مسكوني براي آينده شهر قزوين

شهردار قزوين از عقد دو قرارداد سرمايه گذاري و مشاركتي براي احداث برج مسكوني 12 طبقه در بلوار شهيد مطهري و 14 طبقه در ناحيه مينودر خبر داد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين، مسعود نصرتي، شهردار قزوين با بيان اينكه آينده شهرداري، بهبود و توسعه شهر نياز به منابع مالي پايدار و جديد دارد، افزود: براي اجراي برنامه هاي بلند مدت شهرداري نياز است كه از امروز سرمايه گذاري را بيش از پيش تقويت كنيم.
نصرتي اظهار كرد: با احداث اين دو مجتمع، مي توان از واحدهاي مسكوني سهم شهرداري به عنوان معوض املاك واقع در طرح و هم چنين منابع مالي جديد براي اجراي برخي پروژه هاي عمراني استفاده كرد.
وي احداث مجتمع مسكوني با هدف سرمايه گذاري و تامين معوض املاك را كه براي اولين بار در شهر قزوين انجام مي شود، موجب رضايت مندي كامل مالكاني كه ملك آن ها در طرح قرارمي گيرد، دانست و گفت: بسياري از افراد ترجيح مي دهند به عنوان معوض ملك خود كه در طرح قرار دارد، ملك مسكوني ديگري را دريافت كنند، بنابراين اين اقدام نه تنها به تامين اين خواسته كمك مي كند، بلكه حق انتخاب و قدرت تصميم گيري مالكان را نيز افزايش مي دهد.
اين مقام مسئول شروع اين دو پروژه را سال 90 و با برنامه زماني 30 تا 36 ماه عنوان و اظهار كرد: در اين پروژه، آورده شهرداري قزوين تامين زمين و پروانه ساختماني است و شركت سرمايه گذار نيز اجراي پروژه را برعهده دارد.
نصرتي در بخش ديگري از سخنانش در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص الحاق شهر اقباليه به شهر قزوين به عنوان يكي از مناطق اين شهر گفت: از سال گذشته چندين شهر به طور رسمي و غير رسمي متقاضي پيوستن به شهر قزوين هستند كه تصميم گيري در اين خصوص نياز به بررسي و دقت نظر بالايي دارد، چرا كه بايد با مطالعه تمامي جنبه ها، با نگاه طرح مجموعه شهري فرصت ها و تهديدها را كنترل و سپس اظهارنظر كنيم.
وي به تلاش براي تحويل بودجه پيشنهادي سال 90 شهرداري قزوين به شوراي اسلامي شهر حداكثر تا پايان بهمن ماه امسال اشاره و تصريح كرد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته بودجه امسال بسيار زودتر از سال هاي گذشته به شورا ارايه مي شود كه در اين صورت فرصت لازم براي برگزاري تشريفات جهت عملياتي شدن پروژه ها در ابتداي سال 90 وجود خواهد داشت.
شهردار قزوين در خصوص كيفيت آسفالت پخش شده در سطح معابر شهر قزوين نيز گفت: با اصلاحاتي كه در برنامه توليد كارخانه آسفالت شهرداري و هم چنين ماشين آلات پخش آسفالت اعمال شد، برنامه هاي نظارتي و آزمايشگاهي به طور ويژه افزايش يافته و نيروهاي متخصص و با تجربه به كارگيري شدند.
وي در پايان گفت: با گزينش پيمانكاراني با رتبه مناسب، آسفالتي كه در سال جاري بر سطح خيابان هاي شهر قزوين پخش شد، نسبت به سال هاي گذشته از سطح كيفي بسيار بالايي برخوردار بوده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط