دوشنبه ۱۳۹۱/۰۸/۲۹

عيادت مديران شهرداري قزوين از سردار حاج حمزه قرباني

شهردار قزوين و برخي از معاونين و مديران شهرداري قزوين از مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قزوين و جانباز جنگ تحميلي که هم اکنون در بيمارستان ولايت شهر قزوين بستري مي‌باشند، عيادت كردند.

 

شهردار قزوين و برخي از معاونين و مديران شهرداري قزوين از سردار حاج حمزه قرباني مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قزوين كه به دليل عوارض ناشي از جانبازي در جبهه‌هاي حق بر باطل در بيمارستان ولايت بستري هستند، عيادت كردند.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين و برخي از  معاونين و مديران شهرداري قزوين در اين ديدار از نزديک با جانباز سردار حمزه قرباني صحبت كردند و ضمن دلجويي و آرزوي شفاي وي از ايثارگري‌هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجليل كردند.
شهردار قزوين ضمن آرزوي سلامتي براي ايشان، بهبودي و سلامتي اين سردار دفاع مقدس را از خداوند متعال آرزومند شدند.
گفتني است؛ در اين ديدار معاون عمراني، معاون اداري و مالي، رئيس اداره حراست، رئيس اداره روابط عمومي،مديران منطقه دو و سه و مسوول امور ايثارگران شهرداري قزوين حضور داشتند.
سردار حمزه قرباني جانباز 50درصد جنگ تحميلي 100ماه در  جنگ تحميلي براي حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش هاي انقلابي خود با تكيه بر سلاح ايمان و تقوا حضور داشتند و دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم شان ناكام گذاشتند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط