شنبه ۱۳۹۱/۰۸/۲۰

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

عمليات عمراني آسفالت تقاطع‌ بلوارهاي صياد شيرازي و الغدير به زودي به اتمام مي‌رسد

عمليات عمراني آسفالت ضلع شرقي تقاطع‌ بلوارهاي صياد شيرازي و الغدير در ميدان پوشينه بافت واقع در شهرك مينودر به زودي به اتمام خواهد رسيد.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پروژه آسفالت ضلع شرقي تقاطع بلوارهاي صيادشيرازي والغدير با اعتباري بالغ بر500ميليون تومان در حال اجرا مي‌باشد که تاکنون بيش از 40 درصد از عمليات عمراني آن به اتمام رسيده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان با بيان اينكه اين پروژه با هدف  بهبود و تسريع در روند ترافيک و ايجاد فضاي سبز مناسب جهت رفاه حال شهروندان شهرک مينودر در ميدان پوشينه باف مينودر اجرايي شده است، افزود: عمليات عمراني زير سازي و آسفالت ضلع شرقي تقاطع بلوارهاي صيادشيرازي و الغدير از مرداد ماه سال جاري  آغاز شده است كه تا اواخر ماه جاري به پايان خواهد رسيد.
وي  با بيان اينكه بيش از 6هزار متر مربع از ضلع شرقي ميدان پوشينه باف زيرسازي و آسفالت مي‌شود، بيان كرد:  در صورت مساعد بودن شرايط آب و هوايي عمليات عمراني اين پروژه تا هفته‌ي آينده به پايان خواهد رسيد.
عرشيان در خاتمه گفت: فاز دوم اين پروژه نيز  در ضلع غربي  اين ميدان آغاز شده است که در صورت مساعد بودن شرايط آب و هوايي تا 2 ماه آينده به پايان خواهد رسيد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط