دوشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۰۲

جهانگيري، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

پارک آموزشي«فرهنگ ترافيک» در قزوين با همکاري بخش خصوصي احداث مي‌شود

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پارک آموزشي «فرهنگ ترافيک» با همکاري بخش خصوصي و به منظور آشنايي کودکان با فرهنگ قوانين ترافيکي در چهارراه راهنمايي خيابان نواب شمالي احداث مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: آموزش فرهنگ ترافيک به کودکان و نوجوانان يکي از ضروريات جامعه به شمار مي رود.

وي عنوان کرد: با توجه به اهميت موضوع اين سازمان نسبت به طراحي و اجراي پارک آموزش ترافيک با همکاري بخش خصوصي اقدام کرده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در اين پارک آموزشي فرهنگ ترافيک و قوانين ترافيکي با استفاده از اجراي نمايشهاي مختلف به کودکان آموزش داده مي شود.

جهانگيري خاطرنشان کرد: موضوعاتي از قبيل عبور از خط کشي عابرپياده، پل هوايي و مسير دوچرخه ،توجه به چراغ عابر و چراغ راهنمايي با اجراي نمايش به کودکان آموزش داده مي شود تا اثرگذاري بيشتري روي آنان داشته باشد.

وي يادآور شد: با توجه به فضايي که براي پارک آموزشي فرهنگ ترافيک در نظر گرفته شده است هر روز دانش آموزان مدارس شهر قزوين مي توانند از امکانات اين پارک آموزشي که در چهارراه راهنمايي قرار دارد، استفاده کنند.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط