چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۸

در خرداد 96 صورت گرفت؛

انعكاس 2746 خبر از شهرداري قزوين در رسانه‌ها

خبرگزاري مهر، پايگاه خبري صداي قزوين، روزنامه‌ محلي ولايت، هفته‌نامه حديث ما و ضميمه روزنامه سراسري همشهري در انعكاس اخبار در خرداد ماه 96 بيشترين همكاري را با مجموعه مديريت شهري قزوين داشتند.

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ با همكاري رسانه‌ها در خرداد ماه سال جاري 2هزار و 746 خبر از شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در رسانه‌هاي مكتوب و مجازي در گستره استاني و كشوري انعكاس يافته است.

در اين گزارش آمده است؛ در بين روزنامه‌هاي استاني، روزنامه ولايت با 36خبر و روزنامه صبح وطن قزوين با 11 خبر  بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ خبرگزاري مهر با 30خبر، خبرگزاري فارس با 20خبر، خبرگزاري برنا با 15خبر، خبرگزاري ايسنا و بسيج با 10خبر، خبرگزاري ايرنا با 9خبر، خبرگزاري تابناک و شبستان با 5 خبر، خبرگزاري تسنيم با 3 خبر، خبرگزاري ايکنا با 2 خبر و خبرگزاري ايلنا با يک خبر به ترتيب بيشترين همکاري را در اين مدت با مجموعه شهرداري قزوين و سازمان‌هاي وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از آخرين اقدامات مديريت شهري داشتند.

بر اساس اين گزارش؛ در بين پايگاه‌هاي خبري، پايگاه خبري صداي قزوين با 49 خبر، باشگاه خبرنگاران با 21 خبر، چهلستون با 31 خبر، شاخص نيوز با 11 خبر، صبح قزوين با 10 خبر و مادران و دختران با 3 خبر بيشترين همکاري را با اين مجموعه در همين مدت داشتند.  

بر اساس اين گزارش؛ در بين هفته‌نامه‌هاي محلي هفته‌نامه حديث ما با 12خبر،  هفته نامه مينودر با 8خبر و هفته نامه هاي  تابان،فروردين امروز و نگاه قزوين با 2 خبر بيشترين همکاري را در اطلاع رساني با شهرداري قزوين در همين مدت داشتند.

به گزارش واحد اطلاع‌رساني و ارتباطات رسانه‌اي اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مدت دوهفته نامه صبح کشور با 12 خبر و راه فردا با يک خبر با اين مجموعه همکاري داشتند.

بر پايه اين گزارش؛ در بين ضميمه رسانه‌هاي مکتوب سراسري ضميمه روزنامه همشهري با 26خبر، ايران و شهروند با 2خبر بيشترين همكاري را با اين مجموعه در خرداد ماه سال جاري داشتند.

در اين گزارش آمده است؛ در بين رسانه‌هاي مکتوب سراسري روزنامه کار و کارگر، جمهوري اسلامي، دنياي اقتصاد، هدف و اقتصاد،سياست روز، معيار و فرصت امروز با 2خبر، سايه تهران، خبر ورزشي،امتياز ،راه مردم و کياست با يک خبر با اين مجموعه در اين مدت همکاري داشتند.

 گفتني است؛ اين آمار از نشرياتي است که در اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين دريافت شده است و در صورت هرگونه مشکل در اعلام آمار از نظر مديران رسانه‌ها، مي‌توانند با شماره 33239286تماس حاصل کنند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط