یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۲۵

جهانگيري، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز اجراي طرح کارت پارک در خيابان سعدي از امروز

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اجراي طرح کارت پارک با 200 فضاي پارک حاشيه اي در خيابان سعدي(حدفاصل چهارراه نظام وفا تا تقاطع بنياد شهيد) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سارمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: يکي از طرح هاي اولويت دار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين طرح کارت پارک است که در سال‌هاي اخير در معابر  شهر اجرايي مي شود.

وي عنوان کرد: با توجه به نيازسنجي هاي صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان و ضرورتي که احساس مي شد طرح کارت پارک خيابان سعدي از امروز آغاز شده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: پارکيگ حاشيه اي خيابان سعدي که در محدوده حدفاصل چهارراه نظام وفا تا چهارراه بنياد شهيد در نظر گرفته شده است، 200 فضاي پارک دارد.

جهانگيري با اشاره به اهداف اجراي طرح کارت پارک در خيابان سعدي گفت: هدف از اجراي طرح کارت پارک در معابر شهر تقسيم عادلانه فضاي پارک حاشيه اي بوده و موجب مي شود شهرونداني که قصد پارک طولاني مدت دارند خودروهاي خود را به پارکينگ ها منتقل کنند.

وي بيان کرد: همچنين پارکينگ هاي حاشيه با توجه به قوانيني که دارد مانع تردد آسان خودروها در معابر شده و از اين طريق شاهد ترافيک رواني در  شهر خواهيم بود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه پارکينگ حاشيه اي برخي از معابر سطح شهر جمع آوري شده است، خاطرنشان کرد: پارکينگ حاشيه اي خيابان شهيد بابايي( حدفاصل تقاطع مدني تا ابتداي خيابان شهيد بابايي) و خيابان طالقاني(حد فاصل پل طالقاني تا تقاطع وليعصر) جمع آوري شده است.

جهانگيري يادآور شد:  تابلوهاي مورد نياز براي اجراي طرح کارت پارک در خيابان سعدي هم همزمان با آغاز اجراي طرح نصب شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط