یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۸

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

پروژه‌هاي مناسب‌سازي معابر جزو پروژه‌هاي اولويت‌دار شهرداري قزوين است

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با توجه به ضرورت تأمين دسترسي‌هاي آسان براي شهروندان جانبار، معلول و سالمند، اجراي پروژه هاي مناسب سازي جزو پروژه هاي اولويت‌دار اين سازمان به شمار مي رود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سعيد جهانگيري افزود: محيط زندگي در جامعه به ويژه وضعيت معابر بايد به‌گونه‌اي باشد که افراد معلول هم بتوانند به راحتي در اين معابر تردد کنند.

وي عنوان کرد: به اين منظور مناسب سازي معابر در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار دارد تا با اجراي پروژه هاي مناسب سازي در نقاط مختلف شهر بتوان بستري فراهم کرد که افراد معلول و سالمندان به راحتي بتوانند در شهر تردد داشته باشند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: اجراي اين پروژه ها موجب مي شود که اين قشر هم مانند ساير شهروندان بتوانند در جامعه حضور داشته و از امکانات آن بهره مند شوند.

جهانگيري خاطرنشان کرد: در اين راستا در سه ماهه نخست سال جاري در برخي از خيابان هاي شهر از جمله کمربندي شهيدبهشتي جنب آتش نشاني، بلوار صياد شيرازي، محدوده شهرداري منطقه2 و بلوار ايران پروژه مناسب سازي اجرا شد.

وي گفت: پروژه هاي مناسب سازي شامل عمليات عمراني از قبيل خاکبرداري، اجراي جدول هاي بتني و سنگي، تخريب و برش آسفالت است که به منظور تسهيل در تردد جانبازان، معلولان و افراد سالمند در معابر  شهر اجرا مي شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: پروژه هاي اجرايي توسط اين سازمان به منظور رفاه حال تمام شهروندان است بنابراين مناسب سازي معابر يکي از برنامه هاي اولويت دار سازمان به منظور رفاه حال شهروندان جانباز، معلول و سالمند به شمار مي رود و اين مهم را يکي از وظايف اصلي سازمان مي دانيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط