شنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۰

جمالي، رئيس ايستگاه شماره 4 سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

عمليات غواصان آتش‌نشاني براي کشف جسد مردي در استخر کشاورزي

مرتضي جمالي، رئيس ايستگاه شماره 4 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: جسد بي‎جان مردي که در استخر آبي کشاورزي، واقع در روستاي قشلاق در محدوده شهر آبيک قزوين غرق شده بود، توسط غواصان سازمان آتش‎نشاني قزوين از آب خارج شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش‏نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ جمالي افزود: بنا به درخواست آتش نشاني آبيک و پيرو اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125 آتش نشاني قزوين، در ساعت 8 و 52 دقيقه روز جمعه 9 تير ماه سال 1396، از غرق شدن مرد جوان 24 ساله در استخر کشاورزي در نزديکي روستاي قشلاق آبيک خبر داده شد که بلافاصله اکيپ‌ هاي تخصصي امداد و نجات و غواصي سازمان آتشنشاني قزوين از ايستگاه شماره چهار مينودر و پنج پونک به محل حادثه رهسپار شدند.

وي گفت: غواصان سازمان آتشنشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با استفاده از لوازم و تجهيزات ويژه غواصي وارد آب شده و پس از دقايقي جستجو در عمق پنج متري اين استخر موفق به کشف جسد بيجان غريق شدند و با کمک آتش نشانان آبيک نسبت به خارج کردن غريق از داخل استخر و انتقال آن به خشکي اقدام کردند.

رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش نشاني قزوين تصريح کرد: آتشنشانان پس از خارج کردن جسد از اين استخر و تحويل آن به عوامل اورژانس و نيروي انتظامي حاضر در محل حادثه به مأموريت خود پايان دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط