سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۳۰

ابراهيميان، فرمانده شيفت ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني قزوين

حريق خودرو ساندرو در بلوار شهيد بهشتي قزوين مهار شد

حسين ابراهيميان، فرمانده شيفت ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري رنو ساندرو در بلوار شهيد بهشتي قزوين با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ابراهيميان افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 2 و 25 دقيقه بامداد روز سه شنبه 30 خرداد ماه سال 1396، از وقوع آتش سوزي يک دستگاه خودروي سواري رنو ساندرو در بلوار شهيد بهشتي قزوين، جنب پارک سوار خبر داده شد که بلافاصله نيروهاي آتش نشاني ايستگاه‌هاي شماره يک (باغ دبير) و 2 (شهيد بابايي) در کمتر از 4 دقيقه به محل رسيده و مشاهده کردند خودروي مذکور از قسمت عقب طعمه حريق شده و زبانه هاي آتش بسرعت در حال گسترش و سرايت به ساير قسمت‌هاي مي باشد.

ابراهيميان با اشاره به شدت حريق افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در کمترين زمان ممکن شعله هاي آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌هاي خودرو جلوگيري بعمل آوردند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل خودرو به مالک به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ خوشبختانه در اين حادثه به هيچکس آسيبي نرسيد و علت بروز اين آتش سوزي نيز توسط کارشناسان واحد بررسي علل حريق در دست بررسي مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط