پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۵

موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

ريزش آوار منزل مسکوني در خيابان بلوار شمالي قزوين

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت :بخش زيادي از يک ساختمان سه طبقه مسکوني در مجاورت محل گود برداري شده دچار ريزش شد که خوشبختانه تلفات و خسارت جاني نداشت.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ موسي خاني افزود: در پي اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بي درنگ نيروهاي عملياتي چهار ايستگاه شماره هفت ، پنج، يک و 2 را در ساعت 16 و 23 دقيقه روز چهارشنبه 24 خرداد ماه سال 1396به محل حادثه واقع در خيابان بلوار شمالي قزوين اعزام کرد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني قزوين در تشريح اين حادثه اظهار کرد: با رسيدن اولين اکيپ در کمتر از 3 دقيقه به محل مشاهده شد قسمت شرقي يک باب ساختمان مسکوني سه طبقه که در مجاورت يک قطعه زمين گودبرداري شده قرار داشت کاملاً فروريخته است.

وي که به همراه نيروهاي عمليات در محل حادثه حضور يافته بود، افزود: تنها يک نفر خانم در زمان حادثه در ساختمان ساکن بوده که قبل ريزش آوار با احساس لرزش در محل ، از واحد مسکوني خارج مي شود و امدادگران آتش نشاني نيز بلافاصله پس از رسيدن به محل با درخواست حضور عوامل امداد ادارات گاز و برق و آب، نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام کرده و براي اطمينان از عدم حضور اشخاص داخل ساختمان بي درنگ به جستجوي محل آوار پرداختند.

موسي خاني در پايان با اشاره به اينکه خوشبختانه در جريان اين حادثه به هيچ كس آسيب جاني نرسيد، افزود؛ نيروهاي عملياتي پس از اطمينان کامل از عدم وجود شخصي در زير آوار، ضمن ايمن سازي محل حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي با تنظيم صورتجلسه و ارائه تذكرات ايمني به ساكنين منازل مسکوني مجاور به مأموريت خود پايان دادند.

پايان پيام