سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۳

موسي‎خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

شعله هاي آتش در فروشگاه مبلمان خيابان مجاهد قزوين

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفاء حريق نمايشگاه مبلمان در خيابان مجاهد قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛موسي خاني افزود: در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 2 و 6 دقيقه بامداد روز سه شنبه بيست و دوم خرداد ماه سال 1396 ، از آتش سوزي يک باب فروشگاه مبلمان در خيابان آبشار قزوين، چهار راه مجاهد خبر داده شد که ستاد فرماندهي اين سازمان بي درنگ آتش نشانان ايستگاه هاي شماره 2 ، 6 و هفت را به محل حادثه رهسپار کرد.

وي با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد اين فروشگاه به دلايل نامشخصي طعمه حريق شده و شعله هاي آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف مي باشد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان بي درنگ با بکارگيري دستگاه هاي تنفسي و تجهيزات اطفايي از 2 جهت به محل حريق نزديک شده و پس از باز کردن کرکره ورودي و محاصره کامل منطقه آتش سوزي، با رعايت کامل نکات ايمني خود را به کانون حريق رساندند و با تلاش همه جانبه شعله هاي آتش را مهار و از سرايت حريق به ساير قسمت‌ها و مغازه هاي مجاور جلوگيري بعمل آوردند.

موسي خاني يادآور شد: آتش نشانان به منظور جلوگيري از شعله وري مجدد نسبت به جداسازي و سرد کردن کامل وسايل موجود اقدام کرده و پس از تخليه دود و ايمن سازي کامل محل، نسبت به تحويل کارگاه به مالک اقدام و به ماموريت خود پايان دادند.

وي در پايان خاطر نشان کرد : خوشبختانه در اين حادثه به هيچ يک از شهروندان آسيبي نرسيد و علت بروز آتش سوزي نيز از سوي کارشناسان واحد علت يابي اين سازمان در دست بررسي است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط