سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۳

خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره 7سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

دپوي علوفه در جاده حميد آباد قزوين دچار حريق شد

رضا اميري خسروبيگي، رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين از اطفاء حريق دپوي علوفه و کلش در يک واحد گاوداري در جاده حميد آباد قزوين خبر داد .

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ خسروبيگي افزود: در پي تماس مردمي و اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره يک باغ دبير ، پنج پونک و هفت شهيد مفتح را در ساعت 18 و 25 دقيقه روز يکشنبه 21 خرداد ماه سال جاري به محل حادثه واقع در جاده الموت، ابتداي جاده حميد آباد اعزام کرد.

وي در ادامه افزود: پس از رسيدن به محل مشاهده شد حريق در محوطه باز مجاور انبار علوفه به وقوع پيوسته و بعلت خشکي علفزار و وزش باد، شعله هاي آتش به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف مي باشد که آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل نسبت به شيلنگ کشي اقدام کرده و ضمن جداسازي قسمت‌هاي درگير حريق از ساير قسمت‌ها، با استفاده از لوازم و تجهيزات مخصوص از چند جهت به محل حريق زده نزديک و در حداقل زمان ممکن شعله هاي آتش را مهار و از سرايت آن به ساير قسمت‌ها جلوگيري بعمل آوردند.

وي در خاتمه افزود: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و اطمينان از خاموش شدن کامل آتش با تحويل محل حادثه به مالک به ماموريت خود پايان دادند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط