شنبه ۱۳۹۶/۰۳/۱۳

آيت اله اسلامي،نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري:

اقدامات شهرداري قزوين براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني ارزشمند است

آيت اله اسلامي،نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري گفت: اقدامات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛آيت اله اسلامي،نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري در همايش تجليل از حافظان قرآن کريم يادمان سالروز ارتحال ملکوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران که با حضور جمعي از مسئولان و حافظان و قاريان قرآن قزويني در سالن اجتماعات اداره کل تبليغات اسلامي استان قزوين برگزار شد،افزود:سازمانها،ادارات و نهادهايي که در مسير قرآني و ترويج آن همت کرده اند بايد تقدير شوند و در اين ميان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و شوراي شهر توانسته کارهاي ارزشمند و تاثيرگزاري را در ترويج مباحث قرآني انجام دهد که جاي تشکر دارد.

خانواده ها تربيت قرآني فرزندانشان را جدي بگيرند

آيت اله علي اسلامي افزود:انس با قرآن موجب سعادت در دنيا و آخرت مي شود و خانواده ها بايد تربيت قرآني فرزندان خود را جدي بگيرند تا فضاي معنوي در زندگي حاکم شود.

وي اظهار کرد:آنچه داريم از برکت قرآن است و بايد براي انس بيشتر با اين کتاب آسماني همت کنيم.

آيت اله اسلامي با اشاره به يکي از احاديث معراج بيان کرد: يکي از بهترين راه‌هاي نجات از تاريکي و گمراهي در دنيا و آخرت توجه و تلاوت قرآن کريم است که مسلمانان مي‌توانند از آنان به منظور حفظ ايمان و پيروزي در دو جهان بهره گيرند.

وي تصريح کرد:اگربا قرآن انس بگيريم و با طهارت و نيت خالصانه با اين کتاب آشنا شويم و آياتش را تلاوت کنيم موجب تحول اساسي در وجود انسان مي شود.

نماينده استان در مجلس خبرگان رهبري يادآورشد: کساني که با قرآن سرو کار دارند عاقبت بخير مي شوند و از خانواده ها انتظار داريم درتريبت فرزندان خود به اين کتاب آسماني اتکا کنند.

وي گفت: خانواده هايي که با قرآن مانوس هستندو فرزندان خود را با اين کتاب آشنا مي کنند نور الهي را وارد منازل خود کرده اند و در فضايي معنوي زيست مي کنند که ارزشمند است.

آيت اله اسلامي مطرح کرد:مسلمانان هيچ‌گاه نبايد از تلاوت قرآن کريم غافل شوند زيرا تلاوت قرآن کريم همانند نوري است که انسان را از تاريکي خارج کرده و به روشنايي و رحمت الهي وارد مي‌کند.

نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري گفت: يکي از بهترين روش‌ها براي موفقيت، استمرار جامعه و انقلاب اسلامي ايران نهادينه کردن ارزش‌هاي قرآني و تزريق نور اسلام به درون خانواده‌ها بوده چراکه خانواده اصلي‌ترين عامل تربيت و پيشرفت يک جامعه است.

وي يادآور شد:از تمام مسؤولان و اشخاصي که در زمينه نهادينه کردن ارزش‌هاي قرآني، اسلامي و سخنان رهبري و حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي تلاش مي‌کنند، تشکر مي‌کنم و اين اشخاص بايد بدانند که پيروز نهايي در دو جهان هستند.

 

تصاویر مرتبط