پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۴

با حضور مسوولان استاني و شهري؛

4 پروژه شهري قزوين با اعتبار 123ميليارد ريال افتتاح و کلنگ زني شد

4 پروژه شهري در منطقه سه شهرداري قزوين با اعتبار 123ميليارد ريال به طور رسمي با حضور مسوولان استاني و شهري افتتاح و کلنگ‌زني شد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ امروز آيين افتتاح و کلنگ زني 4 پروژه شهري در بوستان محيط بان در پونک برگزار شد.

لاين شرقي بلوار ايران زير بار ترافيک رفت

بر اساس اين گزارش؛ لاين شرقي بلوار ايران زير بار ترافيک رفت و اين پروژه با اعتبار 75ميليارد ريال اجرايي شده که اين اعتبار با در نظر گرفتن هزينه‌هاي تملک است.

اين پروژه از پروژه‌هاي مهم اين مجموعه است که با هدف دسترسي پونک و شمال شهر به جنوب و مرکز شهر و هدايت آب‌هاي سطحي اجرا شده است.

احداث بوستان جديد در ناحيه شهري مينودر قزوين

بر اساس اين گزارش؛ همچنين کلنگ احداث بوستان محلي جديدي در ناحيه کوثر به زمين زده شد.

در اين گزارش آمده است؛ اين بوستان در 5هزار مترمربع با اعتبار 10 ميليارد ريال در 8 ماه فصل کاري احداث خواهد شد.

 ست ورزشي، فضاي سبز، آلاچيق، نيمکت، سطل زباله، بازيگاه کودک و سرويس بهداشتي از امکانات رفاهي اين بوستان محلي مي‌باشد.

افتتاح بوستان محلي محيط‌بان در پونک

بر اساس اين گزارش؛ بوستان محلي محيط‌بان در پونک با اعتبار 10 ميليارد ريال در  مساحت 6هزار مترمربع به بهره برداري رسيد و اين بوستان محلي در پونک، بلوک 8، خيابان اميرکبير 12 احداث شده است.

در اين گزارش آمده است؛ ست ورزشي، فضاي سبز، آلاچيق، نيمکت، سطل زباله، بازيگاه کودک و سرويس بهداشتي از امکانات رفاهي اين بوستان محلي مي‌باشد.

              پروژه هدايت آب‌هاي سطحي شمال اتوبان قزوين به پايان رسيد

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ همچنين امروز عمليات اجرايي پروژه هدايت آب‌هاي سطحي شمال اتوبان در منطقه سه شهرداري قزوين به بهره برداري رسيد.

بر اساس اين گزارش؛ براي اجرايي شدن اين پروژه 28 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است و با احداث اين پروژه از ايجاد سيل در هنگام بارندگي شديد و ورود آن به منطقه پونك جلوگيري خواهد شد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط