دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۰۱

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

گلباران قطعه اهداکنندگان عضو در قزوين در روز اهداي عضو، اهداي زندگي

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: به مناسبت فرارسيدن روز بزرگداشت اهداي عضو، قطعه اهداکنندگان عضو گلباران شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: همزمان با 31 ارديبهشت ماه، روز اهداي عضو؛ اهداي زندگي مراسم يادبودي براي اهداکنندگان عضو برگزار و از خانواده‌هاي آنان توسط اين سازمان تجليل شد.

وي با اشاره به اينکه تاکنون 17 نفر در قطعه اهداکنندگان عضو دفن شده‌اند، عنوان کرد: اقدام اين خانواده‌ها که با بخشيدن عضو يکي از افراد خانواده خود به بيماران زندگي بخشيده‌اند، قابل ستايش است و سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين از عمل خير اين افراد تقدير کرد.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين با بيان اينکه در اين مراسم حسين صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين سخنراني کرد، گفت: در مراسم تجليل، در خصوص اهميت اهداي عضو و زندگي بخشيدن به بيماران صحبت و بر فرهنگسازي در اين زمينه تأکيد شد.

الهياري افزود: اين خانواده‌ها بهتر و بيشتر از هر فرد ديگري مي‌توانند فرهنگ ايثار و بخشندگي و فرهنگ اهداي عضو را در جامعه نهادينه کنند زيرا آنان لذت ايثار و طعم خوش زندگي بخشيدن به ديگران را چشيده‌اند و مي‌توانند مردم را به اين راه رهنمون سازند.

وي تصريح کرد: تقدير از خانواده‌هاي اهدا کنندگان عضو همواره در دستور کار شهرداري قزوين بوده و در اين راستا قطعه اهداکنندگان عضو را در بهشت فاطمه (س) در نظر گرفته است تا به نوعي از کار خير اين خانواده‌ها تجليل شود.

پايان پيام

تصاویر مرتبط