سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۸/۰۲

بهزادپور، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخ به 370 تماس شهروندان با سامانه 137 در مهر ماه سال جاري

در مهر ماه سال جاري با سامانه 137 منطقه 2 شهرداري 370 تماس گرفته شده بود كه 156مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت، مرمت و لكه گيري كوچه‌ها، خيابان‌ها و محله بوده است.

 

مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: در مهر ماه سال جاري با سامانه 137 منطقه 2 شهرداري 370 تماس گرفته شده بود كه 156مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت، مرمت و لكه گيري كوچه‌ها، خيابان‌ها و محله بوده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ حسين بهزادپور افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لكهگيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از سد معبر مصالح ساختماني مي‌باشد كه مشكلات فراواني را براي شهرداري بوجود آورده است.
وي بيان كرد: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي‌باشد.
بهزادپور از همشهريان خواستار شد؛ در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
گفتني است؛ تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست. و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواست‌ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرار مي گيرد. سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط