یکشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۴

با حضور مسوولان استاني و شهري؛

بنياد شطرنج شهر قزوين به بهره‌برداري رسيد

به مناسبت نيمه شعبان و در راستاي خدمت رساني به مردم شهر قزوين و با شعار « هر هفته چند پروژه » بنياد شطرنج شهر قزوين به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ بنياد شطرنج (خانه شطرنج) از پروژه‌هاي مشارکتي است که در 12 ماه در مساحت 225 متر مربع با نظارت معاونت فني و عمراني شهرداري قزوين اجرايي شده است.

در اين گزارش آمده است؛ ساماندهي و تجميع علاقه‌مندان به ورزش شطرنج، برگزاري مسابقات و بهره‌مندي شهروندان از فضاي ورزشي ايجاد شده، ارتقاء سطح سلامت جسمي و روحي شهروندان از اهداف احداث بنياد شطرنج (خانه شطرنج) است.

بنياد شطرنج مجموعه‌اي ارزشمند است

فريدون همتي، استاندار قزوين در اين آيين گفت: جاي بسيار خوشحالي است که اين مجموعه ارزشمند توسط شهرداري قزوين و بخش خصوصي احداث شده است.

وي گفت: اين مجموعه بسيار هنرمندانه احداث شده است که داراي ظرفيت 60ميز بازي شطرنج است.

استاندار قزوين بيان کرد: احداث اين مجموعه اقدام خوبي از سوي پيشکسوتان شطرنج قزوين بود که توانستند مکان خوبي را براي گذراندن اوقات فراغت جوانان احداث کنند.

اين مقام مسوول گفت: يک همدلي خوبي بين همه مديران است تا بتوانند زمينه هاي رفاهي، فرهنگي، ورزشي و تفريحي براي شهروندان فراهم کنند.

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين در اين آيين گفت: خوشبختانه امسال پروژه هاي شهرداري با افتتاح و کلنگ زني مجموعه هاي ورزشي و فرهنگي آغاز شده است و اين مهم براي شهروندان بسيار ارزشمند است.

وي بيان کرد: بنياد شطرنج قرار بود در 12 ماه احداث شود که 3 ماه زودتر مورد بهره برداري قرار گرفته است.

اين مسوول بيان کرد: اين مجموعه که زمين آن توسط شهرداري قزوين تامين شده بود، توسط آقاي مهدي بويه  احداث شد.

در ادامه مهدي بويه، موسس تاسيس خانه شطرنج نيز از همکاري و مساعدت شهرداري قزوين تشکر کرد.

در پايان اين آيين با اهداي هديه و لوح تقدير از زحمات مهدي بويه، موسس تاسيس خانه شطرنج تقدير و تشکر شد.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط