یکشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۳۰

مدير سامانه 137 شهرداري قزوين اعلام کرد؛

نظافت و جمع‌آوري زباله بيشترين درخواست شهروندان قزويني

طبق اعلام سامانه 137 شهرداري قزوين، نظافت و جمع‌آوري زباله و ضايعات، بيشترين درخواست شهروندان از مسئولان شهري در شهريور ماه سال جاري بوده است.

 

مدير سامانه 137 شهرداري قزوين گفت: طبق اعلام سامانه 137، نظافت و جمع‌آوري زباله و ضايعات، بيشترين درخواست شهروندان از مسئولان شهري در شهريور ماه سال جاري بوده است و پس از موضوع جمع‌آوري زباله، مرمت آسفالت، رفع سد معابر، جمع‌آوري خاک و نخاله، ساخت و سازهاي غيرمجاز و رسيدگي به امور پارکها به ترتيب بيشترين درخواست‌ شهروندان را به خود اختصاص داده‌اند.
علي رضايي، در خصوص رضايت شهروندان از عملکرد واحدهاي اجرايي افزود: سازمان مديريت پسماند، حائز بيشترين سطح رضايتمندي شهروندان شده و منطقه يک شهرداري، سازمان پارک‌ها و فضاي سبز، منطقه 2 ، منطقه 3 شهرداري و سازمان حمل و نقل و ترافيک به ترتيب در رده‌هاي بعدي قرار دارند.
وي از 69 مورد تماس در انجام نشدن کار از سوي عوامل اجرايي در همين مدت خبر داد و تصريح کرد: با اعزام ناظران به محل و بررسي هاي ميداني، در 46 مورد عملکرد سازمان‌ها مورد تأييد قرار گرفت و در 23 مورد نيز حق با شهروندان بود که مراتب به واحدهاي مربوطه اعلام و تا رفع مورد در حال پيگيري مي‌باشد.
مدير سامانه 137 يادآور شد: افزايش ميزان رضايت شهروندان از عملکرد اين واحد، از 39 درصد به بيش از 80 درصد نشان دهنده‌ ارتقاي کمي و کيفي امور و بهبود عملکرد عوامل اجرايي و جلب اعتماد شهروندان مي‌باشد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط