چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۲۰

مظفري، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

عمليات سمپاشي فضاي سبز شهر قزوين آغاز شد

محمدصادق مظفري، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: با هدف دفع آفات گياهي و حفظ سلامت و شادابي درختان، عمليات سمپاشي فضاي سبز قزوين از بيستم ارديبهشت ماه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ محمد صادق مظفري افزود:اين طرح همه ساله از اواسط ارديبهشت ماه آغاز شده و طي مدت يك هفته ادامه مي‌يابد، البته اجراي عمليات سمپاشي بستگي به شرايط آب و هوايي و ميزان بروز آفات و بيماري‌هاي گياهي نيز دارد.

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين هدف از اجراي اين طرح را کنترل جمعيت آفات گياهي عنوان کرد و ادامه داد: با اجراي اين طرح شاهد حداقل آسيب به درختان شهر خواهيم بود، ضمن اينکه سازمان آمادگي دارد در صورت بروز هر گونه آفات گياهي اقدام مناسب و به موقع به عمل آورد.

وي يادآور شد: عمليات سمپاشي هر شب از ساعت 22 تا 5 صبح انجام مي‌شود و از شهروندان درخواست داريم  شب هنگام پنجره هاي مشرف به محل سمپاشي را مسدود  و   از نزديک شدن به اکيپ‌هاي سمپاش خودداريکنند و  قسمت هايي که احتمال مي رود  آغشته به سم شده باشد ، نظير در و پنجره را نيز بشورند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط