شنبه ۱۳۹۱/۰۷/۲۹

از طريق مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين صورت گرفت؛

صدور و ارسال بيش از 55 هزار برگه جريمه به درب منازل رانندگان

در دو ماه گذشته افزون بر 55 هزار برگه جريمه از طريق مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين به درب منازل رانندگان ارسال شد.

 

معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار قزوين گفت: در دو ماه گذشته افزون بر 55 هزار برگه جريمه از طريق مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين به درب منازل رانندگان ارسال شد كه اين برگهها مربوط به سرعت غير مجاز در معابر سطح شهر مي باشد و توسط دوربين هاي ثبت تخلف سرعت ثبت شده است.
سيد مهدي يدي همداني، هدف از اجراي اين طرح را افزايش ايمني محور ها و معابر اصلي شهر عنوان و تاکيد کرد: اجراي اين طرح باعث افزايش سطح آگاهي رانندگان از تخلفات صورت گرفته و کاهش سرعت در معابر مي شود که اين مساله افزايش ايمني معابر را به دنبال خواهد داشت.
وي اظهار اميدواري کرد: با همکاري پليس راهنمايي و رانندگي، برگه هاي جريمه حداکثر تا 72 ساعت پس از تخلف به درب منازل متخلفان ارسال شود.
معاون حمل و نقل و ترافيک به تخلفات ثبت شده توسط دوربين هاي نظارت تصويري اشاره و تصريح کرد: تخلفات خودرو هاي عمومي و شخصي توسط اين دوربين ها ثبت مي شود که بيشترين تخلف، توقف در مسيرهاي غير مجاز مي باشد.
همداني همچنين با اشاره به طرح حذف سرعت کاه از محور هاي اصلي شهر گفت: اين طرح با نصب دوربين هاي ثبت تخلف سرعت در اين معابر اجرايي مي شود.
وي انتظام بخشي به عبور و مرور خودرو ها در معابر اصلي شهر را از مزاياي نصب دوربين هاي ثبت تخلف سرعت بيان کرد و افزود: بلوار آيت اله خامنه اي، جمهوري اسلامي، شهيد لشکري، دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) از جمله محور هايي هستند که اين طرح در آنها اجرايي شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط