یکشنبه ۱۳۹۶/۰۲/۱۰

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

اشتغالزايي حداقل 13 نفر با افتتاح پروژه‌هاي جديد سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين گفت: با افتتاح پروژه هاي جديد اين سازمان همزمان با روز ملي شورا، حداقل 13 نفر به طور مستقيم مشغول به فعاليت مي‌شوند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: با توجه به بيانات مقام معظم رهبري و شعار سال 1396، «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» بهره برداري از پروژه‌هايي که منجر به توليد اشتغال در شهر قزوين شوند، در دستور کار قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: به دنبال افتتاح غرفه‌هاي فاز دوم بهشت رضوي در 5 شنبه هفته گذشته، اشتغالزايي به ميزان حداقل 10 نفر براي غرفه‌ها ايجاد شده است.

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين با بيان اينکه ممکن است اشتغالزايي اين مجموعه بيش از 10 نفر باشد، عنوان کرد: اين ميزان اشتغال در حالي است که تنها يک نفر در هر غرفه مشغول به فعاليت باشند و در صورتي که غرفه‌ها با تعداد مطلوب ارباب رجوع مواجه باشند، به طور قطع بيش از اين ميزان اشتغالزايي صورت خواهد گرفت.

الهياري با اشاره به نوسازي آمبولانس‌هاي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين توسط بخش خصوصي گفت: با توجه به اينکه در گذشته 7 آمبولانس براي حمل اجساد در سازمان موجود بود و افزايش تعداد آمبولانس‌ها به 10 دستگاه، 3 نفر بيش از گذشته نيز در اين حوزه مشغول به فعاليت شده‌اند.

وي افزود: براي اين دو پروژه در مجموع 6 ميليارد و 800 ميليون ريال هزينه شده است.

گفتني است؛ اين دو پروژه که در راستاي تکريم ارباب رجوع و زائران اهل قبور در دستور کار اين سازمان قرار گرفته بود، به مناسبت اين اعياد خجسته مورد بهره برداري قرار گرفت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط