شنبه ۱۳۹۶/۰۲/۰۹

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

اجراي پروژه هاي فرهنگي و ورزشي با اولويت مناطق کمتر توسعه يافته

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: در سال 1396 نيز همچون سال گذشته افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي مختلف فرهنگي و ورزشي در دستور کار قرار گرفته و اجراي اين پروژه ها در مناطق کمتر توسعه يافته در اولويت است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در آيين افتتاح و کلنگ زني پنج پروژه شهرداري به مناسبت اعياد شعبانيه و روز ملي شورا ها افزود: در اين هفته پروژه هاي ناحيه منفصل شهري چوبيندر کلنگ زني و افتتاح شد و در 5 شنبه هفته آينده پروژه هاي ناحيه منفصل شهري باغ نشاط بهره برداري و کلنگ زني مي شود.

وي با بيان اينکه تمامي اين پروژه ها با برنامه ريزي در حال انجام است، عنوان کرد: طرح ها و برنامه هاي اجرايي تمامي پروژه هاي ورزشي و فرهنگي مورد نظر آماده بوده و با سرعت مطلوبي در حال اجراست.

شهردار قزوين با اشاره به پروژه هايي که در اين روز به مناسبت اعياد شعبانيه و روز ملي شوراها کلنگ زني و افتتاح شد، گفت: خانه فرهنگ ستارگان با سرمايه گذاري بخش خصوصي و مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي افتتاح و خانه فرهنگ چوبيندر در مساحت هزار و 280 مترمربع و اعتبار 800 ميليون تومان کلنگ زني شد.

نصرتي افزود: مجموعه ورزشي شهداي چوبيندر نيز با امکانات زمين فوتبال، گل کوچک، پيشت دو و ميداني، دوچرخه سواري و پياده روي، سکوي تماشاچيان، سرويس بهداشتي، اتاق مديريت و روشنايي مجموعه به بهره برداري رسيد.

وي تصريح کرد: اين مجموعه ورزشي توسط اهالي چوبيندر و با نگاه بخش خصوصي اداره مي شود.

شهردار قزوين با بيان اينکه فاز دوم بهشت رضوي با احداث 10 غرفه و اجراي سردرب به بهره برداري رسيد، عنوان کرد: در اين غرفه ها محصولات فرهنگي و مورد نياز زائران اهل قبور عرضه مي شود. 

تصاویر مرتبط