پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۳۱

همتي، استاندار قزوين:

شهرداري قزوين از نگاه دولت، يکي از شهرداري‌هاي موفق است

فريدون همتي، استاندار قزوين گفت: از نگاه دولت، شهرداري قزوين يکي از شهرداري‌هاي موفق در مديريت شهري که داراي برنامه و هدف مي‌باشد، است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ همتي در برنامه تلويزيوني گفتگوي ويژه خبري افزود: شهرداري قزوين جزوء 4 و 5 شهر موفق در زمينه مديريت شهري است و شهرداري قزوين در کشور و در وزارت کشور شناخته شده است.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي مختلف شهر قزوين گفت: شهر قزوين در مقاطع مختلف به موضوعات گوناگون ورود پيدا کرده و به کارهاي بزرگ و مهم و با اهميت به خصوص در سطح بين الملي پرداخته است.

استاندار قزوين گفت: حضور قزوين در عرصه‌هاي بين‌المللي براي توليدکنندگان، سرمايه‌گذاران و گردشگران بسيار مهم است و اين مهم به توسعه استان سرعت مي‌بخشند.

وي با بيان اينکه معرفي شهر قزوين در سطح ملي و بين المللي يکي از اهداف اصلي ماست، گفت: برگزاري اين نوع اجلاس‌ها تاثير بالايي براي معرفي شهر قزوين در سطح ملي و بين المللي دارد و اين مهم بسيار ارزشمند است.

استاندار قزوين گفت: امسال تصويب شده است که در چندين کشور نمايشگاهي از توانمندي‌هاي شهر قزوين برگزار شود که سرمايه گذاران با ظرفيت‌هاي قزوين آشنا شوند و زمينه براي جذب سرمايه گذار فراهم شود.

همتي بيان کرد: انتخاب شهر قزوين به عنوان پايلوت جهاني شکوفايي شهري يک توفيقي براي اين شهر در بين کشورهاي مختلف است و براي اين مهم بسياري از شهرهاي داخلي و خارجي داوطلب بودند تا پايلوت جهاني باشند.

وي افزود: با تلاش‌هاي دکتر نصرتي شهردار قزوين اين مهم براي شهر قزوين به تحقق رسيده و حمايتي که دولت از شهردار قزوين انجام داد، خوشبختانه با ارائه ويژگي‌هاي شهر قزوين در حوزه هاي مختلف اين شهر پايلوت جهاني شکوفايي شهري شد.

استاندار قزوين بيان کرد:پايلوت شدن جهاني کار آساني نيست و رايزني هاي فراواني شده است تا اين مهم به نتيجه برسد.

وي گفت: يکي از 9 پروزه شکوفايي شهري، موزه تاريخ و تمدن جهان اسلام است و اين پروژه براي شهر قزوين ظرفيت سازي مي کند و اگر شکل بگيرد قزوين را بزرگتر مي‌کند و قزوين را متنوع نشان مي‌دهد.

وي درباره تامين بودجه موزه تاريخ و تمدن جهان اسلام گفت: براي مرکز تمدن اسلامي راهکارهاي با شهردار قزوين و اداره کل مسکن و شهرسازي تهيه شده است که ان شااله بتوانيم از محل منابع داخلي سازمان زمين و مسکن کشور در وزارت راه و مسکن بتوانيم براي ساخت همين موزه تاريخ و تمدن استفاده کنيم .

پايان پيام 

تصاویر مرتبط