چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۳۰

روزهاي بهاري در سومين جشنواره لاله‌هاي قزوين؛

استقبال با شکوه قزويني‌ها از جشنواره لاله‌ها

جشنواره گل‌هاي لاله در بوستان‌هاي مشاهير و ملاخليلاي قزوين يکي از جشنواره‌هاي گل لاله است که هر ساله، در قزوين برگزار مي‌شود که امسال با استقبال فراواني روبرو شده است.

 به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛استقبال بي نظير شهروندان قزويني در روزهاي بهاري از اين جشنواره، نشان از زيبابي‌هاي فراوان اين جشنواره که تاثير بسزايي در روحيه شهروندان گذاشته است، دارد.

در اين جشنواره به سراغ بازديدکنندگان رفتيم تا نظرشان را جويا شويم.

بهترين هديه در روز تولدم

طاهره اسدي در بازديد از جشنواره که بسيار خوشحال بود، مي‌گويد: امروز روز تولد من است و اين جشنواره بهترين هديه‌اي بود که شهرداري قزوين به من داد.

اسدي اظهار مي کند: اين جشنواره واقعا حال و هواي همه شهروندان را تغيير مي‌دهد و يک روحيه پر نشاطي بين شهروندان ايجاد کرده است.

ارتقاء بهداشت رواني با برگزاري جشنواره لاله‌ها

فاطمه گودرزي نيز در اين گفتگو مي‌گويد: يکي از وظايف مسوولان در ارتباط با شهروندان، ارتقاء بهداشت رواني و ايجاد شادابي در جامعه است و برگزاري اين جشنواره از سوي شهرداري قزوين يکي از اقدامات مهم در اين راستا بود.

وي بيان مي کند: اميدواريم اين اقدامات شهرداري قزوين همچنان ادامه پيدا کند چراکه شهروندان واقعا به اينگونه فضاها نياز دارند.

شهر قزوين ميزبان دوستداران گل در سطح ملي

مسعود عبدالهي نيز در بازديد از اين جشنواره پيشنهاد مي کند: شهرداري قزوين توانايي اين را دارد تا اين جشنواره را در فضاي بزرگتر برگزار کند تا باعث جذب گردشگران داخلي و خارجي شود.

عبدالهي بيان کرد: بايد اين ظرفيت را در شهر قزوين ايجاد کرد تا اين شهر ميزبان دوستداران گل در سطح ملي باشد.

افزودن جلوه هاي صوتي در اين جشنواره

ثريا خليلي با تاکيد بر زيبايي اين جشنواره اظهار مي کند: اي کاش در کنار اين جشنواره جلوه هاي صوتي مانند صداي آبشار، بلبل و قناري نيز بود.

وي بيان مي کند: اين جشنواره کار بسيار زيبا و قشنگي است و خيلي وقت بود خانواده ها با همديگر داخل اين پارک نيامده بودند.

شهروندان به ديدن اين جشنواره‌ها نياز دارند

زهرا سادات توکلي نيز در حين بازديد از اين جشنواره مي‌گويد: جاي بسيار خوشحالي است که اين نوع اقدامات براي شهروندان قزويني صورت مي گيرد و شهروندان با ديدن اين لاله ها پرنشاط و پر انرژي مي شوند.

وي اظهار مي کند: پيشنهاد مي کنم در کنار اين جشنواره، اقداماتي چون پخش موسيقي سنتي، نمايشگاه صنايع دستي، پختن غذاهاي محلي و غيره برگزار شود.

وي مي گويد: اميدواريم اين جشنواره در سال هاي آينده در شهر قزوين برگزار شود چراکه همه شهروندان به ديدن اين نوع محيط ها براي آرامش نياز دارند.

اقدام شهرداري قزوين بسيار ارزشمند است

مريم موسوي نيز مي گويد: منزل ما به اين جشنواره در بوستان مشاهير نزديک است و من روزي 2 بار صبح و عصر مي‌آيم و روحيه مي گيريم و اي کاش اين جشنواره دائمي بود.

وي اظهار مي کند: در ورزش صبحگاهي در اين بوستان با ديدن اين گل‌هاي روحيه بسيار بالايي مي‌گيريم و به منزل مي رويم و اين اقدام شهرداري قزوين بسيار ارزشمند است.

ابتکار جالب شهرداري قزوين با برگزاري جشنواره لاله‌ها

بهرام پرويزي بيان مي‌کند: برگزاري اين جشنواره توسط شهرداري قزوين ابتکار بسيار جالبي بود که اميدواريم هر ساله اين جشنواره برگزار شود.

وي اظهار مي‌کند: اين جشنواره واقعا روحيه سرزندگي و شادابي را به مردم اين شهر تقديم مي کند.

پرويزي مي افزايد: علاوه بر داشتن فضاي زيبا، نظافت اين بوستان بسيار چشمگير است.

وي پيشنهاد مي‌دهد: براي زيبايي بيشتر و جلوه بيشتر گل‌ها در صورت امکان طبق رنگ گل‌ها کنار هر باغچه نورپردازي صورت گيرد.

جشنواره مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است

 

محمدجواد عزيزي نيز مي‌گويد: ميزان بازديدکنندگان از اين جشنواره نشان مي دهد که اين جشنواره مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است و اين نوع فضاها يکي از نيازهاي اصلي مردم است.

وي بيان مي‌کند: اي کاش غرفه اي بود تا از اين نوع گل ها به فروش مي رسيد و مردم مي توانستند از اين نوع گل ها تهيه کنند.

پايان پيام

 

 

 

تصاویر مرتبط