دوشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۸

برگزاري جشنواره لاله‌ها زيباترين اقدام شهرداري قزوين

يكي از مهم ترين اقدامات شهرداري قزوين كه در سال هاي أخير در شهر صورت مي‌گيرد، برگزاري جشنواره لاله‌ها است.

زيبايي چشم نواز اين جشنواره موجب حضور گردشگران زيادي از استان ها و شهرهاي مختلف و حتي گردشگران خارجي در قزوين شده است.

براساس اين گزارش بازديدكنندگان از اين جشنواره ضمن ابراز رضايت از نحوه برگزاري آن پيشنهادات خوبي براي بهبود روند برگزاري در سال هاي آينده ارائه كرده اند.

ايجاد فضاي شاد در جشنواره

مريم تنها؛  گردشگر تهراني اين جشنواره مي گويد: آوازه برگزاري  جشنواره لاله هاي قزوين در تمام نقاط  كشور پيچيده و موجب ترغيب افراد براي حضور در اين جشنواره شده است.

وي ادامه مي دهد: اما يكي از ملزومات جشنواره داشتن فضايي شاد و مفرح براي همه اقشار جامعه به وي‍ژه جوانان است كه بايد تأمين شود.

اين گردشگر تهراني عنوان مي كند: پخش موسيقي زنده و شاد يكي از روش هايي است كه مي توان از طريق آن علاوه بر افزودن بر تعداد بازديدكنندگان فضايي شاد و دلنشين ايجاد كرد.

?فضاي جشنواره كافي نيست

معصومه محمدي نيز يكي از شهروندان هنرمند قزويني مي گويد: زيبايي بي نظير اين جشنواره باعث شده تا همه اقشار جامعه به ويژه هنرمندان براي بازديد در بوستان مشاهير حاضر شده و از اين زيبايي چشم نواز بهره مند شوند.

وي ادامه مي دهد: باتوجه به اين كه كاركنان سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري براي برگزاري اين جشنواره هزينه زيادي صرف كرده، بهتر است آن را در يك فضاي بزرگتر برگزار كند زيرا كمبود فضا موجب عدم حضور جمع كثيري از بازديدكنندگان مي شود.

محمدي خاطرنشان مي كند: برگزاري اين جشنواره يكي از زيباترين اقدامات شهرداري قزوين است و دستاورد آن توسعه صنعت گردشگري در سطح شهر است و روش مناسبي براي تحقق اهداف مجموعه مديريت شهري است.

?نبود فضاي فروشگاهي در جشنواره لاله‌ها

حسين باقر آبادي نيز در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومي سازمان پارك و فضاي سبز شهرداري قزوين بيان مي كند: يكي از ايرادات وارد بر اين جشنواره نبود فضاي فروشگاهي است كه گاهي موجب آسيب رساندن شهروندان به گل ها مي‌شود.

وي ادامه مي‌دهد: راه‌اندازي فضاي فروشگاهي و فروش انواع لاله‌ها مي‌تواند روشي براي درآمدزايي بوده و پاسخگوي نياز علاقمندان باشد.

وي تصريح مي‌كند: در نگاه كلي اين جشنواره عالي است و اميدواريم كه شهرداري قزوين به صورت پيوسته نسبت به برگزاري جشنواره هاي اينچنيني اقدام كند.

?اين جشنواره‌ها بايد در نقاط مختلف شهر برگزار شود

 

سيد امير حسيني شهروند قزويني ساكن ناحيه شهري كوثر نيز ضمن ابراز رضايت از نحوه برگزاري اين جشنواره و معرفي انواع لاله ها در آن،‌ خواستار برگزاري جشنواره هاي مختلف در نواحي شهري كوثر و مينودر شده است.

وي عنوان مي‌كند: باتوجه به علاقه شهروندان قزويني به بازديد از جشنواره هاي مختلف مانند جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي و جشنواره لاله ها شهرداري بايد به صورت متوازن در همه نقاط شهر جشنواره هاي مختلف برگزار كند.

در پايان گفتني است؛ برگزاري جشنواره لاله ها در قزوين دستاوردهاي زيادي دارد كه با هدف ارائه خدمات به شهروندان و جلب رضايت آن‌ها برگزار مي‌شود از همين رو تلاش كاركنان شهرداري قزوين بر اين اساس است كه  شهروندان را به بازديد از اين جشنواره ترغيب كند.

يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي اين جشنواره حضور گردشگران داخلي و بين‌المللي در قزوين است كه علاوه بر اين كه موجب  معرفي قزوين در سطح ملي و فرا ملي مي شود به اهداف مجموعه مديريت شهري قزوين از جمله توسعه صنعت گردشگري جامه عمل مي‌پوشاند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط