شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۶

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين مطرح کرد؛

ارائه خدمات ويژه حوزه حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به گردشگران نوروزي

وهاب ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با توجه به گردشگر پذير بودن شهر قزوين در ايام نوروز امسال خدمات متنوعي به گردشگران از سوي اين مجموعه ارائه شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ وهاب ميزاني افزود: شهر قزوين به دليل وجود بناهاي تاريخي و مکان هاي گردشگري  زياد در طول سال به ويژه ايام نوروز پذيراي شمار قابل توجهي از گردشگران داخلي و خارجي است.

وي ضمن تأکيد بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزي اضافه کرد: معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين توسط سازمان هاي زيرمجموعه خود خدمات مطلوبي را در ايام نوروز به شهروندان و گردشگران ارائه کرد.

 معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به ايجاد هماهنگي با سازمان‌هاي زيرمجموعه معاونت براي ارائه خدمات در ايام نوروز عنوان کرد: به منظور ارائه خدماتي که در شأن کردشگران باشد نياز بود که هماهنگي هاي لازم با سازمان هاي زيرمجموعه معاونت در اين راستا صورت گيرد.

ميزاني با بيان اينکه يکي از خدمات ارائه شده به مسافران نوروزي در قالب پارکينگ هاي تحت نظارت شهرداري بود، تصريح کرد: هماهنگي هاي لازم به منظور استفاده از خدمات پارکينگ هاي تحت نظارت شهرداري قزوين براي گردشگران صورت گرفت و شرايطي فراهم شد تا 10 پارکينگ تحت نظارت شهرداري به صورت رايگان در اختيار مسافران نوروزي قرار گيرد.

وي گفت: جهت دسترسي آسان تر گردشگران به بناهاي تاريخي شهر قزوين ناوگان مناسب به صورت رايگان از محل پارکينگ ها تا بناهاي تاريخي تامين گرديد.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان اينکه در ايام نوروز 44 هزار و 850 نفر ا وسايل حمل و نقل عمومي استفاده کردند، گفت: در اين راستا 30 دستگاه وسيله نقليه عمومي که شامل 10 دستگاه خودروي ون، 10 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه ميني بوس تامين و در اختيار شهروندان و گردشگران قرار گرفت تا راحت تر در معابر سطح شهر تردد کنند.

ميزاني خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران وسايل حمل و نقل عمومي هر 15 دقيقه يک بار از جلوي درب پارکينگ ها عبور مي کردند تا گردشگران نوروزي بتوانند پس از پارک خودروهاي خود در پارکينگ با استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي به بازديد از شهر قزوين بپردازند.

وي اظهار کرد: همچنين به منظور معرفي هرچه بهتر قزوين به ويژه معابر و مسيرهاي تردد به گردشگران نوروزي 7 هزار بروشور راهنماي مسير تهيه و بين گردشگران نوروزي توزيع شد.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بيان کرد: اين اقدامات موجب شد که هم گردشگران به بناهاي تاريخي شهر دسترسي آسان تر داشته باشند و هم در معابر سطح شهر با مشکل ترافيک روبرو نشده و در ساعات مختلف شبانه روز شاهد ترافيک روان در معابر باشيم.

ميزاني با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به پارکينگ هاي سطح شهر در ايام نوروز افزود: در طول ايام نوروز 8 هزار مراجعه کننده به 10 پارکينگ شهر قزوين که به صورت رايگان در اختيار گردشگران نوروزي قرار گرفته بود، مراجعه کردند.

وي يادآور شد: با توجه به اينکه قزوين يکي از شهرهاي گردشگرپذير کشور به شمار مي رود، سعي داريم  در طول سال اين شرايط براي گردشگران فراهم شود تا بتوانند ضمن بازديد از بناهاي تاريخي شهر قزوين نگراني بابت تامين پارکينگ و وسيله حمل و نقل نداشته باشند.

 

تصاویر مرتبط